Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

اجرای ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم بازی «دووم» بر روی همه پلتفرم‌ها

0

بنا به اعلام رسمی استودیوی id Software، توسعه دنهده بازی «دووم»، این بازی در رزولوشن 1080p و با نرخ فریم 60 بر روی هر سه پلتفرم اجرا خواهد شد.

آقای بیلی کان، مدیر برنامه نویسی این پروژه گفت: «ما می‌خواهیم مخاطبین از اینکه چطور بازی دووم و دیگر عناوین ساخته شده با موتور idTech 6 بر روی همه پلتفرم‌ها به بهترین نحو در رزولوشن 1080p و نیز با 60 فریم در ثانیه اجرا می‌شوند، شگفت زده شوند. آن هم در حالی که دیگر بازی‌ها حتی در نرخ فریم 30 نیز به چنین کیفیت بصری نزدیک نمی‌شوند.»

در سخنان آقای کان، صراحتا سخنی از نسخه رایانه‌های شخصی به میان نیامده و مسلما این نسخه از بازی دووم از رزولوشن‌های بالاتر از 1080p پشتیبانی خواهد کرد. البته به احتمال زیاد نرخ فریم بازی همانطور که در دیگر عناوین موتور idTech 6 سراغ داریم، بالاتر از 60 فریم در ثانیه نخواهد بود.

کان همچنین اضافه کرد که موتور این شرکت از بروزترین و پیشرفته‌ترین فناوری‌های گرافیکی از جمله رندر بر پایه فیزیک و نورپردازی پویا بهره می‌برد و به هنرمندان امکان می‌دهد شخصیت‌ها و محیط را چنان واقعی به تصویر بکشند که تا پیش از این سابقه نداشته است.

ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که تیم فناوری و تکنولوژیکی بازی دووم، متشکل از اعضای سابق شرکت کرای‌تک است که سابقه کار بر روی موتور بازی سازی این شرکت یعنی کرای انجین را در کارنامه خود دارند.

«دووم» در تاریخ 13 می (24 اردیبهشت) برای سه پلتفرم اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.