Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

پنج بازی ویندوزفون پیشنهادی برای ایام نوروز

0

تعطیلات سال نو نزدیک است و فرصتی بسیار عالی برای گیمرها. در این ایام مطمئنا خیلی‌ها برنامه‌های ویژه‌ای برای بازی دارند، تمام کردن یکی از بازی‌های قدیمی که دلتان برایش تنگ شده یا گرفتن یک بازی جدید و طولانی که در دیگر ایام نمی‌توان وقت موردنیاز را به آن اختصاص داد.

یکی از چیزهایی که اعصاب هر گیمر را خرد می‌کند، دیدوبازدید عید است. تمام مدتی که در خانهٔ پسرخالهٔ مامان پدرتان نشسته‌اید و بی‌صدا به درودیوار نگاه می‌کنید و به این فکر می‌کنید به‌جای اینجا نشستن الان می‌توانستید یکی از غولآخرهای بلادبورن را بکشید یا آیتمی جدید در فال‌اوت بسازید یا اینکه کوئستی که چندی با آن درگیر هستید در ویچر را پشت‌سر بگذارید. اما نگران نباشید، مثل همیشه گیم‌نیوز یک راه فرار عالی پیش پایتان گذاشته. امروز می‌خواهیم 5 بازی به شما معرفی کنیم که در عین داشتن حجم پایین بسیار جالب هستند و هم‌چنین بدون این‌که توجه کسی جلب شود می‌توانید خودتان را در کنار آجیل و شیرینی عید سرگرم کنید.

تذکر: بازی‌های این لیست برای سیستم عامل ویندوزفون ساخته شده‌اند اگر اندرویدی یا اپلی هستید منتظر پست‌های دیگر باشید.

پس بعد از خواندن این پست سراغ استور مایکروسافت رفته و این بازی‌های را دانلود کنید.

#1 Blocked In Free

blocked-in-free

پازلی بسیار جالب با طراحی عالی و حجم تنها 12 مگابایت و محیطی بسیار چشم‌نواز و جذاب. در این بازی باید تخته قرمز را رنگ آزاد کرده و آن را خارج کنید. مراحل بسیار زیاد و سختی روبه‌بالای بازی مطمئنا مدت زیادی سرگرمتان خواهد کرد.

#2 Bomb Master

Bomb Maste

این بازی نیز با حجم 20 مگابایت و گرافیک جالب سرعت عمل و توانایی کنترل روی دستان‌تان را به‌چالش خواهد کشید. در هر مرحله کارهای متفاوتی باید انجام دهید تا از منفجر شدن بمب جلوگیری کنید.

#3 Escape the Prison Room

Escape the Prison Room

این سبک بازی چند وقتی‌ست که بسیار محبوب شده و عناوین مختلفی از آن ساخته شده‌اند. باید از محیط اطراف وسایلی پیدا کنید و با استفاده از آن‌ها الفرار. مشکل این بازی این است که مراحل کمی دارد اما نگران نباشید قسمت دوم آن نیز در همان استور پیدا می‌شود. تا یادم نرفته بگویم حجم این یکی هم 20 مگابایت بیشتر نیست.

#4 Plumber 3

Plumber 3

اگر فکر می‌کنید خیلی باهوش هستید چندتا لوله به هم وصل کنید تا آب هدایت شود. این بازی هم با حجم 5 مگابایت گزینه‌ای بسیار عالی برای گذراندن وقت است به علاوه استرسی هم در کار نیست.

#5 Mind Games

Mind Games

این یکی فقط یک بازی نیست. یک پروژه علمی است. این نرم‌افزار مجموعه‌ای از بازی‌ها درکنار هم فراهم کرده که هر کدام روی یکی از توانایی‌های ذهنی تمرکز خواهد کرد. با ثبت نام در این بازی می‌توانید روزانه تعدادی از چالش‌های آن را تکمیل کنید و اطلاعات ثبت شده را با دیگران مقایسه و پیشرفت خود را لمس کنید. همهٔ این‌ها فقط با حجم 16 مگابایت.

این هم از 5 بازی ساده ولی جالب برای گذران اوقات گیرافتادگی با فامیل‌های پدر و مادر. سعی کنید کمی هم از با هم بودن و خانواده لذت ببرید، یک‌سره گوشی به‌دست نباشید.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.