Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: شان پن صداپیشه ی «پرندگان خشمگین» شد

0

همکاری شان پن با این فیلم در حالی صورت گرفت، که تنها یک ماه به زمان نمایش عمومی آن مانده است!

سازندگان انیمیشن می گویند از صدای بازیگر انتخابی شان برای یکی از کاراکترهای قصه به نام ترنس راضی نبودند و ترجیح دادند پن را دعوت به همکاری کنند.

آن ها اشاره ای به نام بازیگری که قبل از این صدایش را به کاراکتر ترنس قرض داده بود نکرده اند و می گویند از همکاری با پن بسیار خشنود هستند.

داستان فیلم همانطور که از نام آن برمی آید، در باره گروهی از پرندگان خشمگینی است که در جزیره زندگی می کنند. سفر آن ها به یک نقطه دیگر، سرآغاز ماجراهای این کمدی اکشن خانوادگی است.

جیسون سادیکیز، جاش گاد، مایا رادولف و دنی مک براید از دیگر بازیگرانی هستند که به عنوان صداپیشه با این فیلم همکاری کرده اند. از بقیه ی سلبریتی های حاضر در این فیلم به عنوان صداپیشه میتوان به دو خواننده ی معروف یعنی بلیک شلتون و چارلی اکس سی اکس اشاره کرد.

«فیلم پرندگان خشمگین» اولین محصول انیمیشنی پرسروصدای سال 2016 به حساب می آید، که فصل تابستان سینما را برای این ژانر سینمایی آغاز می کند. تاریخ اکران این فیلم 13 ماه می خواهد بود. در ادامه میتوانید تریلر این فیلم را مشاهده کنید:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.