Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

گالری: تصاویر جدید از بازی «آخرین نگهبان»

0

نام بازی «آخرین نگهبان» را به عنوان یک انحصاری جاه‌طلبانه برای کنسول سونی، تقریبا 10 سال است که می‌شنویم. این بازی ابتدا قرار بود برای کنسول پلی‌استیشن 3 منتشر شود اما بعد از حکایات فراوان و تاخیرهای پی در پی، به نسل بعدی یعنی پلی‌استیشن 4 موکول شد. با این‌که کسی امید چندانی به این بازی نداشت و تقریبا قید آن را زده بودیم، در E3 سال پیش یک نمایش جدید از بازی منتشر شد و اعلام شد که آن را در سال بعد ملاقات خواهیم کرد.

تا الان که خبر خاصی از این بازی نبود، منتظر بودیم سونی برای بار هزارم اعلام کند آخرین نگهبان به تعویق افتاده اما در آستانه‌ی E3 2016، خبر آمد که روند ساخت و توسعه‌ی بازی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته و بازی قطعا در سال 2016 عرضه می‌شود. حالا منتظریم تا در E3 بشنویم تاریخ دقیق عرضه‌ی بازی را.

در ادامه تصاویری تازه منتشر شده از این بازی مشاهده می‌کنید:

آخرین نگهبان را آقای «یوئدا» که اصلا یک انیمیشن‌ساز است کارگردانی می‌کند و در صحبت‌هایی که اخیرا با مجله‌ی «اج» داشته در مورد حساسیت خود بر روی انیمیشن‌ها به خصوص حرکات «تریکو» موجود غول‌پیکر بازی توضیح داده است. وی همچنین خاطر نشان کرده که تجربه‌ی بازی به هیچ بازی پیشین شبیه نخواهد بود. این بازی بدون شک مورد انتظارترین بازی دهه‌ی اخیر سونی است و باید ببینیم چه گلی به سر این شرکت و طرفدارانش می‌زند.

اطلاعات تکمیلی از بازی را حتما در گیم‌نیوز به اطلاع شما می‌رسانیم.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.