Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

میاموتو: «لینک» همیشه قهرمان زلدا خواهد ماند

0

در مراسم E3 امسال در اوایل این ماه، نینتندو اعلام کرد که در نظر داشته تا پرنسس زلدا را به عنوان نقش اصلی Legend of Zelda: Breath of the Wild قرار دهد که البته این ایده بعداً به طور کامل رد شد و این اتفاق نیفتاد. حالا به تازگی «شیگرو میاموتو» خالق این سری اعلام کرده: “«لینک» همیشه قهرمان سری زلدا باقی می‌ماند و این مسئله تغییر نخواهد کرد.”
البته او این مسئله را در مورد عناوین اصلی در سری زلدا عنوان کرده و حتی احتمال این که یک شخصیت زن بتواند در یکی از Spin-Offـها (نسحه‌های جانبی) به عنوان قهرمان معرفی شود را رد نکرده.
در مصاحبه‌ای با Gamekult از میاموتو پرسیده شد که آیا این امکان وجود دارد که یک کاراکتر زن به عنوان شخصیت اصلی باشد یا خیر و با توجه به اهمیت کاراکتر زلدا در داستان و نامِ این سری آیا می‌شود این کاراکتر را به عنوان پروتاگونیست سری ببینیم؟ مثلاً همان‌طور که کاراکتر Tingle دو حضور درخشان در عناوین DS داشت آیا می‌شود در این مورد هم کاری کرد؟ میاموتو در پاسخ می‌گوید:
“ما با اعضای تیم سازنده در مورد ساخت عنوانی با محوریت کاراکتر Sheik صحبت کردیم، نمی‌توانم با قاطعیت بگویم که چنین چیزی به هیچ‌وجه اتفاق نخواهد افتاد اما در عناوین کلاسیک این سری «لینک» همیشه قهرمان و نقش اصلی باقی خواهد ماند و این مسئله تغییر نمی‌کند اما در مورد نسخه‌های دیگر این سری باید صبور باشید و ببینید چه خواهد شد!”
«اِیجی‌آنوما» تهیه‌کننده‌ی بازی در نمایشگاه E3 توضیح داده بود که چرا زلدا نمی‌تواند کاراکتر اصلی بازی باشد:
“اگر ما زلدا را داشته باشیم که مبارزه کند و بجنگد آن وقت «لینک» باید چه بکند؟ با توجه به این مسئله و موضوع تعادل Triforce، فکر کردیم که شاید بهتر باشد که همان فُرم قبلی بازی را ادامه دهیم.”
Breath of the Wild در سال 2017 برای Wii U و NX عرضه خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.