Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ادای احترام سازندگان Overwatch به هوادارای که یک روز قبل از انتشار بازی فوت کرد

0

پچ اخیر Overwatch علاوه بر بهبود دادن یک‌سری از بخش‌های بازی، مُد Competitive Play را نیز به آن اضافه نمود. اما این همه‌چیز نبود. این پچ شامل یک مجسمه‌ی کوچک در نقشه‌ی Lijiang Tower هم می‌شود که بلیزارد از آن برای اشاره کردن به یکی از هواداران که یک روز قبل از انتشار بازی فوت کرده بود استفاده کرده.
چیزی که بلیزارد  برای این طرفدار قرار داده مجسمه‌ی شخصی با لباس فضانوردی است که نام او به زبان چینی (Hongyu Wu) بر روی آن نوشته شده و بلیزارد بالای مجسمه‌ی او نوشته: “قهرمانان هرگز نمی‌میرند.”
این هدیه‌ی زیبای بلیزارد به معنای واقعی کلمه یک ادای احترام به این شخص است که شجاعانه جان خود را از دست داد. او کسی را دید که داشت موتورسیکلت یکی از دوستانش را می دزدید و سعی کرد تا آن شخص را تعقیب کند. زمانی که دزد را تعقیب می‌کرد با همان موتور دزدیده‌شده برخورد کرد و از شدت جراحات جان خود را از دست داد. این اتفاق دقیقاً در 23 مِی رخ داد.
طبق گفته‌های یکی از کاربران Reddit او بی‌صبرانه منتظر انتشار Overwatch بوده و همیشه در مورد عرضه‌ی آن با دوستان خود صحبت می‌کرده است.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.