Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

کاراکتر جدید Overwatch رونمایی شد

0

به تازگی یک شخصیت جدید به بازی Overwatch اضافه شده است. این کاراکتر که نامش آنا است می‌تواند از راه دور و نزدیک به هم‌تیمی‌هایش با اسلحه‌های متفاوت و مخصوصی که دارد کمک‌رسانی کند.
اسلحه‌ی اول او Biotic Rifle (تفنگ) است که از راه دور، دارت‌هایی را شلیک می‌کند که میزان سلامتی هم‌تیمی‌هایش را بهبود داده و برعکس به دشمنان آسیب وارد می‌کند.
اسلحه‌ی دیگر او Biotic Grenade (نارنجک) است که برای مبارزات نزدیک مناسب است. این نارنجک در یک ناحیه‌ی کوچک اثر کرده و در عین حال که به دشنمان صدمه می‌زند، هم‌تیمی‌ها را مداوا می‌کند. (در این حالت هم‌تیمی‌ها تا چند ثانیه سرعت ارتقاء سلامتی‌شان افزایش پیدا کرده و برعکس دشمنان تا چند ثانیه نمی‌توانند مداوا شوند.)
همچنین زمانی که مبارزه دارد از کنترل خارج می‌شود «آنا» با شلیک یک Sleep Dart دشمنان را بیهوش می‌کند.
قابلیت مهم دیگر آنا Nano Boost است که با استفاده از آن، او هم تیمی‌هایش را به ابرسربازهایی تبدیل می‌کند؛ به این ترتیب که سرعت آن‌ها بیشتر شده، قابلیت صدمه وارد کردن به دشمنان در آن‌ها افزایش پیدا کرده و نسبت به حملات دشمنان مقاوم‌تر می‌شوند.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.