Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تخفیف‌های ویژه‌ی PSN برای بازی‌های عالی پلی‌استیشن ۴، ویتا و پلی‌استیشن ۳

0

فروش تازه‌ای در فروشگاه پلی‌استیشن شروع شده و تمرکز این فروشِ ویژه هم بر روی بازی‌های فوق‌العاده‌ای است که در چند سال گذشته بر روی کنسول‌های سونی عرضه شده‌اند.
همچنین بازی‌هایی که از طریق PlayStation Store Play عرضه شده‌اند هم در لیست هستند. این همایش تابستانه را سونی هر سال برگزار می‌کند تا بازی‌های مستقل مخصوصش را به بازیبازها نشان دهد و معمولاً هم چنان‌چه بیش از یک بازی از لیست را خریداری کنید به شما تخفیف خواهد داد.
البته این فروش ویژه شامل عناوینی که در لیست رونمایی‌های سونی در سال 2016 بوده‌اند نمی‌شود.
این هفته می‌توانید Journey را به قیمت 6 دلار، N++ را به قیمت 8 دلار و Rogue Legacy را به قیمت 6.79 خریداری کنید. البته اگر عضو Plus نباشید کمی قیمت بالاتر می‌رود و باید به ترتیب برای این سه بازی 7.49 دلار، 10 دلار و 8.49 خرج کنید.
بسیاری از بازی‌های این فروشِ ویژه از قابلیت Cross-Buy استفاده می‌کنند؛ به این‌صورت که می‌توانید یک بار آن‌ها را خریده و بر روی سیستم‌های مختلف به انجام آن‌ها بپردازید. عناوینی مثل Rogue Legacy و Stealth Inc. و همین‌طور The Swapper از این قابلیت بهره می‌برند.

لیست کامل بازی‌ها را می‌توانید در پائین مشاهده کنید:

PS4

(Plus price/non-Plus price)

PS3

Vita

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.