Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

قابلیت بازیِ مشترک در Rocket League برای کاربران ایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن ۴ اضافه می‌شود؟

0

استودیوی Psyonix سازنده‌ی بازی «راکت‌لیگ» در تلاش است تا بتواند قابلیت بازی مشترک برای کاربران ایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن 4 را حداقل برای چند ماه فراهم کند.
«جرمی دانهم» از استودیوی Psyonix در گفتگویی با IGN گفته تیم سازنده‌ی بازی به این توانایی دست پیدا کرده و تنها منتظر چراغ سبز است.

او می‌‌گوید:
“ما در واقع به نقطه‌ای رسیدیم که به تنها چیزی که نیاز داریم اجازه از طرف سونی است و در این صورت به راحتی می‌توانیم در کمتر از یک روز کاری این قابلیت را بدون هیچ مشکلی به مرحله‌ی اجرا بگذاریم.”

این صحبت‌ها نشان می‌دهد که مایکروسافت همین حالا هم این اجازه را به سازنده‌ها داده. سابقاً مایکروسافت جناحی بوده که کمتر به این قابلیت‌ها روی خوش نشان می‌داده اما زمانی که این شرکت در مورد قابلیت بازی مشترک بین ایکس‌باکس و پی‌سی اظهار رضایت و خوشحالی کرده به نظر می‌رسد کمتر قصد سنگ انداختن جلوی این‌گونه کارها را داشته باشد.
اما از آن سوی ماجرا ظاهراً این روزها سونی در طرفی است که کمتر مایل است تا قابلیت بازی مشترک بین کاربران ایکس‌باکس‌وان و کنسول خودش را بپذیرد، هر چند همین حالا مشکلی با اجرای قابلیت بازیِ کراس‌پلتفرم بین پلی‌استیشن 4 و کنسول‌های نینتندو ندارد.
راکت‌لیگ بر روی پی‌سی، ایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن 4 در دسترس است و البته از قابلیت کراس‌پلتفرم بین پی‌سی و کنسول هم پشتیبانی می‌کند.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.