Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

«آسمان هیچ‌کس» در کم‌تر از ۳۰ ساعت تمام می‌شود؛ شایعه یا واقعیت؟

0

آیا تمام انتظارات بازیبازان برای تجربه‌ی چندصد ساعته‌ی «آسمان هیچ‌کس» بر باد رفته؟
No Man’s Sky یکی از مورد انتظارترین بازی‌های امسال است و تعجب‌برانگیز نیست که نظرات کسانی که توانسته‌اند پیش از عرضه‌ی رسمی بازی، آن را تجربه کنند توجهات زیادی را به خود جلب کند.
هر چند No Man’s Sky هفته‌ی آینده وارد بازار می‌شود اما یکی از کاربران Reddit به نام daymeeuhn توانسته پیش از انتشار به آن دسترسی پیدا کند. او در طول این هفته این بازی را تجربه کرده و ویدئوهایی را هم از بازی خود منتشر کرده و به صحبت در مورد بازی پرداخته، اما پیرو صحبت‌های Sean Murray (موسس استودیوی هلوگیمز؛ سازنده‌ی بازی) که از بازیبازها خواسته تا بازی را برای خودشان اسپویل نکنند، قبول کرده تا صرفاً در موردبخش‌هایی از بازی صحبت کند که تجربه‌ی شخصی بازیبازها را خراب نکند. او در آخرین صحبت‌هایش، ادعاهایی کرده که کاملاً در تضاد با انتظاراتی است که بازیبازها از بازی داشته‌اند.
در بین صحبت‌های او، چیزی که بیشتر از هرچیزی بازیبازها را ناامید می‌کند، این است که او گفته، توانسته در 30 ساعت به منبعی دست پیدا کند که سوخت لازم برای بردن او به مرکز کهکشان (که علی‌الظاهر هدف اصلی در بازی است) را تامین می‌کند.
او همچنین گفته که از هیچ کد تقلب یا چیزی شبیه به این استفاده نکرده و در جواب یکی از کاربران که به او گفته آیا از بخش بزرگی از محتوای بازی صرف نظر کرده تا صرفاً با سرعت خودش را به مرکز کهکشان برساند گفته که این‌طور نبوده و او وقت خود را در طول بازی صرف انجام کارهای زیادی کرده و صرفاً به فکر رسیدن به میانه‌ی کهکشان نبوده.
البته اینکه رسیدن به میانه‌ی کهکشان، پایان اصلی و حقیقی بازی باشد هنوز مشخص نیست و در عین حال، دانستن این مسئله به جز از طریق اسپویل کردن بازی امکان‌پذیر نیست.
daymeeuhn در بخش‌های دیگری از صحبت‌هایش به وجود باگ‌های ناامیدکننده‌ای اشاره کرده. او به بعضی قسمت‌های بازی انتقاد کرده، مثلاً گفته نمی‌شود در بازی از درجه‌ی فارنهایت به سلسیوس سویچ کرد، یا نمی‌شود به NPC ـها حمله کرد و به آن‌ها آسیب رساند و این‌که آپگریدهای سفینه کاملاً ظاهری هستند و تاثیری در روند بازی ندارند و یا مثلاً این‌که درجه‌ی سختی بازی تعادل و چالش مناسبی ندارد؛ به‌طوری که انگار او حتی یک‌بار هم در طول بازیِ خود نباخته است، اما در نهایت از بعضی از بخش‌های بازی هم تعریف و تمجید کرده و گفته که لحظات به‌یادماندنی را در No Man’s Sky تجربه کرده.
چند نکته که باید به خاطر داشته باشید، این است که اولاً هلوگیمز مشغول کار بر روی پچ روز اول انتشار بازی است و از طرف دیگر نباید بر اساس یادداشت‌های کوتاه کاربران که تازه هنوز خودشان در حال تجربه‌ی بازی هستند در مورد بازی نتیجه‌گیری و قضاوت کرد.
شاید بهتر باشد صبر کنیم تا نقدهای رسمی بازی منتشر شوند.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.