با رونمایی از پرِی در جریان E3 امسال تمام نقشه‌های ما برای دیدن پرِی 2 نقشه بر آب شد.
Pete Hines نایب رئیس بخش بازاریابی در بتسدا در مصاحبه‌ای با GameSpot در همایش کوایک‌کان دلیل کنسل شدن پرِی 2 را این‌طور توضیح داد:
“مسئله آنقدرها هم پیچیده نیست. این بازی به نقطه‌ای رسیده بود که آن چیزی که ما می‌خواستیم نمی‌شد و هیچ راهی هم نبود که بتوانیم آن را به چیزی که در ذهن داشتیم تبدیل کنیم. به همین خاطر به این نتیجه رسیدیم که اصلاً ادامه‌اش ندهیم. کل قضیه همین است.”
او در ادامه گفت که قصد ندارد خیلی وارد جزئیات شود:
“نمی‌خواهم خیلی در مورد این مسائل صحبت کنم. امیدوارم آن‌ها همیشه موفق باشند و دیگر به چنین مشکلاتی برخورد نکنند. ساخت بازی‌ها هم ممکن است لغو شود. از این اتفاقات هم ممکن است بیفتد.”
اولین تریلر پرِی در مراسم کوایک‌کان امسال پخش شد و نمایشی کوتاه از دشمنان بازی، سلاح‌ها و قهرمان داستان را ارائه داد.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here