Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

گزارش باکس آفیس؛ هفته‌ی سوم ماه آگوست (۸/۱۵/۲۰۱۶)

0

فیلم «جوخه انتحار» یک اُفت بزرگ را در هفته دوم‌اش تجربه کرد اما آن‌قدر فروخت تا صدر جدول را از دست ندهد، با این حال عملکردی مشابه فیلم «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» داشت. این فیلم 43.7 میلیون دلار فروخت.

«جوخه انتحار» با «بدترین قهرمانان دنیا» یک مبارزه سخت با انیمیشن «پارتی سوسیس» داشت که در انتها پیروز شد. «پارتی سوسیس» آخرین اثر بزرگسالانه‌ی «سث روگن» است که در آن تمامی دوستان‌اش را جمع کرده. این انیمیشن 33.6 میلیون دلار فروخت، با توجه به درجه R این انیمیشن، باید فروش این اثر در ماه آگوست را یک رکورد به حساب آورد. این انیمیشن که با بودجه 19 میلیون دلاری ساخته شده، در مقایسه با انیمیشن‌های گران‌قیمت شرکت‌های دیگر که بالای 100 میلیون دلار بودجه دارند، یک برگ برنده برای شرکت سونی به حساب می‌آید که امسال چندان موفق عمل نکرده بود.

فیلم جدید شرکت دیزنی، «اژدهای پیت» نتوانست مخاطبین خودش را پیدا کند و با 21.5 میلیون دلار، سوم شد. این فیلم با اینکه نظرات منتقدان را جلب کرده اما با این میزان فروش، به نظر نمی‌رسد که حتی بتواند بودجه‌ی خودش را جبران کند.فیلم «جیسون بورن» از رتبه دوم هفته‌ی گذشته، به رتبه چهارم سقوط کرد و 13.6 میلیون دلار فروخت. این فیلم تاکنون 126.7 میلیون دلار فروخته است.

فیلم «مامان‌های بد» با 11.4 میلیون دلار پنجم شد. «مامان‌های بد» همچنان با موفقیت در حال ادامه دادن است و این هفته اکران‌اش در چند بازار جهانی نیز آغاز شده است.

انیمیشن «زندگی مخفیانه حیوانات خانگی» هنوز به فروش مناسب‌اش ادامه می‌دهد و با اینکه در جایگاه ششم قرار گرفت اما 8.8 میلیون دلار دیگر فروخت. حال، این انیمیشن از فروش داخلی فیلم «بتمن علیه سوپرمن» عبور کرده و در تلاش است تا از فروش 341.2 میلیون دلاری انیمیشن «زوتوپیا» نیز عبور کند.

فیلم «پیشتازان فضا: فراتر» تنها 6.8 میلیون دلار فروخت و هفتم شد.

دیگر اکران گسترده جدید این هفته، فیلم «فلورنس فاستر جنکینز» با بازی «مریل استریپ» سینماهای کمتری نسبت به دیگر رقبا در اختیار داشت و با 6.8 میلیون دلار هشتم شد.

اثر کمدی گربه‌ای «کوین اسپیسی»، فیلم «نه زندگی» به رتبه نهم سقوط کرد و 3.5 میلیون دلار فروخت.

فیلم ترسناک «چراغ خاموش» که موفقیت بی نظیری به دست آورده بود، این هفته 3.2 میلیون دلار دیگر کسب کرد و دهم شد. این فیلم 61.1 میلیون دلار در آمریکا و در مجموع 98 میلیون دلار در جهان فروخته است. با توجه به بودجه 5 میلیون دلاری اثر، باید آن را جزو موفق‌ترین‌های باکس آفیس قرار داد.

هفته آینده، بازسازی فیلم «بن هور» وارد میدان رقابت می‌شود و باید دید آیا «جوخه انتحار» صدر جدول را رها می‌کند یا خیر.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.