Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

استفاده قفل Denuvo در «بی‌آبرو۲»

0

هم‌اکنون در صفحه استیم می‌توانید ببینید کدام بازی‌ها از قفل Denuvo استفاده می‌کنند.
استیم صفحه فروش عنوان جدید «دیس‌آنرد2» را به‌روز رسانی کرده و در این صفحه می‌توان دید که این بازی از قفل دنوو استفاده می‌کند. همیشه مخاطبان در استیم می‌توانستند نوع DRM مورد استفاده بازی را مشاهده کنند اما نشانگر دنوو به تازگی به این سایت اضافه شده.
جالب است بازی‌های دیگری که می‌دانیم از این قفل استفاده می‌کنند این نشانگر را در صفحه خود ندارند. بازی‌هایی مانند دئوس اکس: جدایی بشریت، اینساید، دلیل موجه3 و غیره. احتمالا دلیلش این است که این بازی‌ها قبلا منتشر شده‌اند اما «بی‌آبرو2» هنوز از راه نرسیده.
هنوز مشخص نیست که آیا سازندگان بعدا با به‌روز رسانی این قفل را برمی‌دارند یا استیم فقط برای بازی‌هایی که هنوز عرضه نشده‌اند این نشانگر را نمایش می‌دهد.
دنوو در جلوگیری از سرقت و هک بازی‌های پی‌سی بسیار موفق بوده، و همین دلیل مبوبیت آن بین سازندگان است. الکترونیک آرتز بسیاری از بازی‌های جدید خود را با این قفل محافظت کرده.
از مشکلات این قفل جدید می‌توان به الزام فعال‌سازی آنلاین آن اشاره کرد و همچنین گزارش‌هایی هم از تخریب SSD و دیگر عملکردهای DRM وجود دارد. بسیاری از کاربران متوجه این مشکلات نمی‌شوند و به‌ویژه سرزنش کردن خود DRM دشوار است. به‌خصوص که DRM دائما به‌روز رسانی می‌شود و هر بازی از نسخه‌ای متفاوت از آن استفاده می‌کند.
«بی‌آبرو 2» روز جمعه منتشر خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.