Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

پلی‌استیشن ۴ پرفروش‌ترین کنسول ماه فوریه ایالات متحده شد

0

براساس گزارش سازمان NPD، کنسول نسل هشتمی سونی یعنی پلی‌استیشن 4 برای دومین بار پیاپی و در ماه فوریه به مقام پرفروش‌ترین کنسول بازی خانگی ماه دست پیدا کرده است. خود شرکت سونی هیچ‌گونه عکس‌العملی نسب به این قضیه نداشته است اما یکی از سخنگویان این شرکت این خبر را تاکید کرده و پلی‌استیشن 4 را پرفروش‌ترین کنسول بازی خانگی ماه فوریه در ایالات متحده اعلام نموده است.

همچنین مایکروسافت در بیانیه‌ای عنوان کرد که ساعات بازی اکس‌باکس وان در سراسر جهان 11 درصد رشد داشته و انجام بخش چندنفره بازی‌ها در سراسر جهان نسبت به سال گذشته حدود 35 درصد افزایش یافته است. رئیس بخش بازاریابی اکس‌باکس از بازی‌های هیلو وارز 2، فور آنر و جی‌تی‌ای آی‌وی به عنوان کمک حال این افزایش یاد نمود.

از الان تا یک هفته آینده، گروه NPD پرفروش‌ترین عناوین ماه فوریه را نیز اعلام خواهند کرد و برای اطلاع از آن نیز حتما با گیم‌نیوز همراه باشید. نظر شما در مورد فروش بالای پلی‌استیشن 4 چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.