Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نینتندو برنامه‌های بزرگی برای E3 امسال در سر دارد

0

آقای رِجی فلس‌ایمی در مصاحبه‌ای با فاکس‌نیوز در مورد نقشه‌های بزرگ نینتندو برای E3 2017 صحبت کرد و بر اشتیاق هواداران برای نمایش این شرکت در مراسم امسال افزود. وی عنوان کرد:

نمایشگاه E3 همیشه زمان مهمی برای نینتندو بوده است. به E3 به چشم یک فرصت برای ابراز وجود نگاه می‌کنیم و امسال برنامه‌های خاصی برای E3 خواهیم داشت. منتظر نمایش‌های مختلف از عناوین بزرگ و متنوع برای کنسول‌های نینتندو باشید و این بازی‌ها تنها به کنسول جدید نینتندو سوییچ خلاصه نمی‌شود بلکه بازی‌هایی نیز برای کنسول محبوب نینتندو 3DS در نظر گرفته‌ایم. البته مطمئنا الان حرفی در مورد این بازی‌ها از من نخواهید شنید.

همچنین هنگامی که از رجی در مورد کنسول نینتندو سوییچ سوال شد وی گفت که واکنش‌ها نسبت به آن عالی بوده است:

در آمریکا از نظر فروش هر روز رکوردی جدید ثبت می‌کنیم. وقتی به گذشته و زمان عرضه کنسول‌های وی، نینتندو دی‌اس و یا نینتندو 3DS نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که هر بار رکوردهای جدیدی با نینتندو سوییچ به ثبت می‌رسانیم.

واکنش‌ها به نینتندو سوییچ و استقبال از آن بسیار خوب بوده است.

حق با رجی است زیرا نینتندو مدتی پیش مجبور شد تولید نینتندو سوییچ را دو برابر کند تا جوابگو تقاضای طرفداران باشد و بزودی به هدف خود که فروش 2 میلیون دستگاه تا پایان مارس است خواهند رسید. نظر شما در مورد برنامه‌های نینتندو برای E3 چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.