Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فیلم جدید Tomb Raider تفاوت‌های زیادی با نسخه‌های آنجلینا جولی دارد

0

پس از انتشار اولین تصویر رسمی نسخه جدید سری فیلم‌های تومب ریدر در هفته جاری، اطلاعات بیشتری از این فیلم ارائه شده است. کارگردان فیلم، رور یوساگ، به وب‌سایت GQ گفته است که در حال حاضر فیلم‌برداری در آفریقای جنوبی انجام می‌شود و سپس برای ادامه این امر به لندن نقل مکان می‌کنند. این فیلم که در آن آلیشیا ویکاندر نقش لارا کرافت را بر عهده گرفته است، در اواخر 96 اکران می‌گردد.

مشخصا تاکنون بیشتر فیلم‌هایی که از روی بازی‌هایی ساخته شده‌اند از کیفیت لازم برخوردار نبوده‌اند اما یوساگ معتقد است که فیلم وی نظر طرفداران سری تومب ریدر را جلب می‌کند زیرا از تمامی جوانب این سری در فیلم بعدی تومب ریدر استفاده شده است.

در حال حاضر دو فیلم براساس سری تومب ریدر با بازی آنجلینا جولی ساخته شده است. اما فیلم جدید این سری از ریشه با دو نسخه قبلی متفاوت بوده و قرار است چیزی شبیه به بازی سال 2013 این سری پرطرفدار باشد. آقای یوساگ در این مورد می‌گوید:

داستان این فیلم به گونه‌ای است که نه تنها تکامل فیزیکی وی را به تصویر می‌کشد بلکه به کنکاش عمق انسانیت وی نیز می‌پردازد.

به شخصه فیلم‌های قبلی این سری دیدم و از آن لذت بردم. آنجلینا جولی یک نسخه فوق‌العاده از لارا کرافت است. ما در حال ساخت یک نسخه متفاوت از تومب ریدر هستیم و مطمئنم که طرفداران آلیشیا را به عنوان لارا کرافت دوست خواهند داشت.

بازی ویدیویی بازسازی شده از تومب ریدر در سال 2013، تاحدودی الهام‌بخش این فیلم بوده و ویژگی‌های بسیاری از آن بازی را به همراه خواهد داشت. اما یوساگ می‌خواهد به طرفداران بگوید که این فیلم مانند سایر اقتباس‌ها از بازی‌های ویدیویی نخواهد بود و به جای CGI بیشتر به فکر افکت‌های کاربردی خواهد بود(چنین چیزی را در مورد فیلم اساسینز کرید نیز شنیده بودیم). وی عنوان کرد:

فیلمی که ما می‌سازیم به واقعیت نزدیک‌تر است. لارا کرافت یک قهرمان و مبارز است اما ابرقهرمان نیست. وی بیشتر از قهرمان بودن یک انسان است و در فیلم شاهد تقابل لارا با محدودیت‌های انسانی‌اش خواهیم بود.

نظر شما در مورد این فیلم چیست؟ آیا می‌تواند برخلاف دیگر اقتباس‌ها از بازی‌های ویدیویی موفق عمل کند؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.