Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تاریخ عرضه Red Dead Redemption 2 توسط خرده‌فروش لهستانی لو رفت

0

بازی رِد دِد رِدِمپشِن 2 در اکتبر سال گذشته به صورت رسمی برای پلی‌استیشن 4 و اکس‌باکس وان معرفی شد و سپس در تریلری که انتشار یافت متوجه شدیم نسخه پلی‌استیشن 4 بازی زودتر از بقیه به محتوای آنلاین بازی دسترسی پیدا خواهد کرد و همچنین باید انتظار یک داستان فوق‌العاده احساسی و عمیق را از بازی داشته باشیم.

همچنین طرفداران پی‌سی گیمر بازی یک تقاضانامه نوشته‌اند و می‌خواهند با این عمل راک‌استار را وادار به ساخت نسخه پی‌سی نیز بنمایند.

اما در این بین هیچ حرفی از تاریخ عرضه بازی غیر از اینکه در پاییز 2017 منتظر آن باشیم، زده نشده است. بنابراین وقتی که خرده‌فروش لهستانی بازی را برای اکتبر 2017 لیست می‌کند، این قضیه همه را به فکر وامی‌دارد.

صفحه پیش‌خرید بازی رد دد ردمپشن 2 تاریخ انتشاری برابر با یازده مهر 96 را اعلام کرده بود و سایت لهستانی CD-Action نیز متوجه این تاریخ انتشار شد. به همین دلیل از فروشگاه Media Markt پی‌گیر قضیه شدند و این فروشگاه نیز به آن‌ها اطلاع داد که توزیع‌کننده چنین تاریخ انتشاری را در اختیار آن‌ها قرار داده است.

سپس بعد از مدت کمی مدیر بخش روابط عمومی Media Markt به آن‌ها گفت که هیچ تاریخ انتشار دقیقی برای بازی وجود ندارد و فردی که از سوی این فروشگاه تاریخ انتشاری به آن‌ها اعلام کرده است، دچار اشتباه شده است. سپس در صفحه پیش‌خرید بازی نیز تاریخ انتشار بازی به دهم دی ماه تغییر پیدا کرد.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا یک اشتباه بزرگ پیش آمده یا حقیقت امر لاپوشانی شده است؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.