Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تاریخ عرضه بازی Cities: Skylines برای اکس‌باکس وان اعلام شد

0

برای آن دسته از افرادی که ترجیح می‌دهند به جای موس و کیبورد با دسته بازی به ساخت و ساز بپردازند، بازی «شهرها: خطوط هوایی» اول اردیبهشت امسال برای کنسول اکس‌باکس وان عرضه می‌شود.

این عنوان که الهامی مستقیم از بازی سیم‌سیتی گرفته است، به عنوانی محبوب‌تر تبدیل شده و میلیون‌ها بازیکن به خود جذب کرده است و چنین امری طبیعتا موفقیت بزرگی برای ناشر آن یعنی شرکت پارادوکس به ارمغان می‌آورد. در سال 2015 بازی شهرها: خطوط هوایی توانست رکورد سریع‌ترین فروش تاریخ این شرکت را به ثبت برساند و اکنون نیز برای پلتفرمی به غیر از مک، لینوکس و پی‌سی تایید شده است.

نسخه اکس‌باکس وان بازی شامل اولین بسته گسترش‌دهنده بازی تحت عنوان After Dark خواهد بود که گزینه‌های حمل و نقل بیشتری به آن اضافه می‌کند. جاذبه‌های گردشگری و سرویس‌های شهری از جمله این گزینه‌هاست.

بازی شهرها: خطوط هوایی برای پیش‌خرید کردن با قیمت 40 دلار بر روی اکس‌باکس وان آماده است. البته به غیر از اولین بسته، سایر بسته‌های گسترش‌دهنده بازی شامل این نسخه نخواهند بود.

لازم به ذکر است که یک دی‌ال‌سی دیگر نیز در راه انتشار برای پی‌سی است. این مورد به نام Mass Transit حتی گزینه‌های بیشتری از حمل و نقل برای عبور و مرور در شهر شامل زمینی، دریایی و هوایی را در اختیار شما قرار می‌دهد. هنوز تاریخ انتشاری رسمی برای این دی‌ال‌سی اعلام نشده است. نظر شما در مورد نسخه اکس‌باکس وان بازی چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.