Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

جزئیات و زمان برگزاری کنفرانس EA در E3 امسال مشخص شد

0

به تازگی شرکت EA اطلاعاتی در مورد برنامه‌های خود برای E3 2017 فاش نموده است. ابتدا شرکت EA اعلام کرد که مراسم EA Play در تاریخ 20 الی 22 خرداد ماه برگزار می‌شود و ساعت شروع کنفرانس نیز 11:30 صبح به وقت تهران خواهد بود. بنابراین نمایشگاه E3 امسال از روز شنبه آغاز می‌گردد.

پس از EA دو شرکت بزرگ بتسدا و مایکروسافت در روز یکشنبه 21 خرداد کنفرانس خواهند داشت و البته انتظار می‌رود سونی نیز در روز دوشنبه 22 خرداد کنفرانس خود را برگزار نماید. دو غول دیگر صنعت بازی‌های ویدیویی یعنی یوبی‌سافت و نینتندو نیز برنامه‌های بزرگی برای مراسم امسال خواهند داشت.

همانطور که از قبل اعلام شده بود، مکان برگزاری مراسم امسال شرکت EA برخلاف سال گذشته که در LA Live برگزار شد، در هالیوود خواهد بود و حدود 20 الی 30 دقیقه از مکان اصلی نمایشگاه E3 فاصله دارد. افرادی که خیال رفتن به این نمایشگاه را دارند می‌توانند بازی استار وارز بتلفرانت 2، نید فور اسپید جدید و همچنین عناوین ورزشی مانند Madden 18، فیفا 18 و NBA Live 18 را به صورت حضوری تجربه کنند.

براساس توضیحاتی که در بلاگ EA آمده است سورپرایزهایی برای طرفداران در نظر گرفته شده است که طی ماه‌های آتی اطلاعات بیشتری از آن‌ها ارائه می‌شود. لازم به ذکر است که فروش بلیط‌های کنفرانس EA Play از روز بیستم آوریل شروع خواهد شد. نظر شما در مورد کنفرانس EA چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.