Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

داستان بازی «آنچارتد: میراث گمشده» احتمالا ۱۰ ساعت به طول بیانجامد

0

به نظر می‌رسد که ناتی‌داگ نمی‌خواهد دی‌ال‌سی داستانی «آنچارتد: میراث گمشده» را محدود کند زیرا برای آن حدود 10 ساعت داستان در نظر گرفته است. در گفتگویی با پایگاه IBTimes، مدیر روابط عمومی ناتی‌داگ، آرنه مَیِر، در این رابطه گفت:

هیچ راهی برای اینکه خود را محدود کنیم وجود نداشت و به همین دلیل به نتیجه حاضر رسیده‌ایم. وقتی که بر روی داستان بازی کار می‌کردیم، با عنوانی روبه‌رو می‌شدیم که بیش از ده ساعت گیم‌پلی و داستان داشت. چیزی که نمی‌توانستیم تحت هیچ شرایطی هیچ بخشی از آن را کوتاه کنیم.

بدیهی است که در نهایت با یک دی‌ال‌سی داستانی روبه‌رو هستیم اما مطمئنا دی‌ال‌سی آنچارتد: میراث گمشده اهمیتی دوچندان نسبت به دی‌ال‌سی Left Behind بازی The Last of Us برای ناتی‌داگ داشته است، بسته الحاقی داستانی که حدود 2 تا 3 ساعت برای تمام شدن نیاز داشت. نظر شما در مورد جدیدترین پروژه ناتی‌داگ چیست؟ آیا می‌تواند برای مدتی زیاد طرفداران قدیمی سری آنچارتد را سرگرم نگه دارد؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.