Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

آیا پلاتینیوم بعد از «بایونتا» بازی «ونکوئیش» را هم برای پی‌سی عرضه می‌کند؟

0

دارندگان نسخه‌ی تازه منتشر شده‌ی بازی «بایونتا» در رایانه‌های شخصی، دیروز یک به‌روررسانی کم‌حجم دریافت کردند که شایعه‌ی عرضه‌ی یکی دیگر از بازی‌های سازنده‌ی Bayonetta برای پی‌سی را مطرح می‌کند. با گیم‌نیوز همراه باشید.

این‌طور که در تالارهای گفتگوی استیم و نئوگف آمده است، کاربران امروز یک به‌روزرسانی 22 کیلوبایتی دریافت کرده‌اند که یک فایل کوچک را به پوشه‌ی نصب بایونتا اضافه می‌کند. در این فایل یک آواتار کوچک است با تصویر «سم گیدئون» پروتاگونیست بازی Vanquish.

طرفداران پلاتینیوم (Platinum Games) مدت‌ها است که به دنبال عرضه‌ی بازی‌های این استودیو برای رایانه‌های شخصی هستند. از جمله این بازی‌ها ونکوئیش است که در سال 2010 فقط برای کنسول‌های ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 عرضه شد. عرضه‌ی ناگهانی «بایونتا» دیگر بازی پلاتینیوم که در سال 2009 عرضه شده بود، در استیم برای پی‌سی راه را برای تحقق آرزوی طرفداران هموار و هموارتر می‌کند. با توجه به این‌که انتشار بایونتا درست چند روز قبل در یک فایل مخفی در یک بازی 8 بیتی که به مناسبت روز اول آوریل به عنوان شوخی پلاتینیوم عرضه شده بود توسط این استودیو تبلیغ شد، بعید نیست که ونکوئیش برای پی‌سی واقعا در راه باشد.

ونکوئیش در سال 2010 با استقبال زیادی مواجه شد و منتقدین آن را نمونه‌ی یک بازی سراسر هیجان و درگیری شناخته بودند. کارگردان این بازی، شینجی میکامی است که برای خلق عنوان رزیدنت اویل مشهور است. پلاتینیوم هنوز در این باره اظهار نظر رسمی نکرده است.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.