Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: تریلر گیم‌پلی بازی ELEX

0

شرکت پیرانا بایتس تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی ELEX که در سبک نقش آفرینی و علمی تخیلی است، منتشر کرد. این تریلر یکی از فرقه‌های اصلی بازی تحت عنوان Bersekerها را شامل می‌شود. این فرقه تنها منبع انرژی قابل استفاده دنیا یعنی ELEX را در اختیار گرفته و از آن در جهت رشد محصولات و همچنین استفاده از جادو، بهره می‌گیرند. اسم این قبیله مطمئنا نمی‌تواند آن‌ها را به خوبی توصیف کند؛ ابتدا دشمن را با پرتاب گلوله‌های رعد و برقی گیج کرده و سپس با تبر به جان آن‌ها می‌افتند و تکه پاره‌شان می‌کنند.

بازی ELEX در جهانی پس از آخرالزمانی و روی سیاره ماگالان اتفاق می‌افتد و بازیکنان می‌توانند با انتخاب جناح مورد نظر خود، تجربه‌ای متفاوت از سایرین از بازی داشته باشند. براساس انتخاب‌هایی که در طول بازی انجام می‌گیرد، هر کدام از قبایل ممکن است شما را به عنوان دشمن خود در نظر بگیرند. البته همه این موارد به یک چیز خطم می‌شود و آن هم اینکه تمامی فرقه‌های برای تصاحب منبعی انرژی به نام ELEX تلاش می‌کنند. در ادامه می‌توانید گیم‌پلی انتشار یافته از بازی را مشاهده کنید:

بازی ELEX قرار است در سه ماهه سوم سال 2017 برای پلی‌استیشن 4، پی‌سی و ایکس‌باکس وان عرضه شود. نظر شما در مورد این بازی چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.