Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی هیجان‌انگیز Extinction رسما معرفی شد

0

در افسانه آن‌ها را با نام Ravenii می‌شناسیم، هیولاهایی غول‌پیکر و تشنه به خون که زمانی تهدیدی جدی برای نسل بشریت به حساب می‌آمدند. اکنون این تهدید باز به جریان افتاده است. استودیو آیرون گلکسی و شرکت مکسیموم گیمز با افتخار بازی اکشن و هیجان‌انگیز اکستینکشن (Extinction) را معرفی می‌کنند.

تا جایی که همه به یاد دارند، بشریت به صورت مداوم با نسل خود در جنگ بوده است. برای نسل‌ها، پادشاهی‌ها درگیر جنگ‌های داخلی بوده و از تهدید اصلی که از فاصله‌ای دورتر به سمتشان می‌آید، غافل بوده‌اند. تنها افرادی که به درستی خود را برای این تهدید آماده کرده بودند، توانایی مقابله با غول‌های 50 متری و ارتشی که به خانه‌هایشان یورش می‌آورد را خواهند داشت. شما در نقش یکی از آخرین نگهبانان سرزمین خود، سربازی به اسم آویل، با مهارت لازم به جنگ با ارتشی بی پایان از راونی (Ravenii) خواهید پرداخت.

در بازی اکستینکشن به مبارزه با غول‌های عظیم و ارتش تحت فرماندهی آن‌ها می‌پردازید تا از شهرها و شهروندان درون آن‌ها محافظت کنید، افرادی که از خانه‌های خود آواره شده‌اند. به سرعت استراتژی خود را پیش گرفته تا با یورش دشمنان از آسمان و زمین غافل‌گیر نشوید. از سیستم مبارزه پویای بازی استفاده کرده و با توانایی‌های خود حریفان خود را کیش و مات کنید، قبل از اینکه آن‌ها این بلا را سر شما بیاورند. در ادامه تریلر بازی را مشاهده فرمایید:

کریگ کوجاوا، کارگردان بازی در استودیو آیرون گلکسی، از بازی می‌گوید:

اکستینکشن بسیار بی‌رحم است. سریع و روان بودن بازی حس بسیار خوشحال‌کننده‌ای به ما می‌دهد و به شدت منتظر شروع نمایش خود پشت درهای بسته در E3 امسال هستیم.

همچنین درک نیل، مدیر اجرایی شرکت ناشر بازی یعنی مکسیموم گیمز، در رابطه با بازی خوشبین است و عنوان کرد:

شخصیت اصلی بازی مسئولیت سنگینی بر عهده دارد، چه برای مبارزه با غول‌های بزرگ و چه نجات جان انسان‌ها. تجربه هر بازیکن از بازی اکستینکشن متفاوت خواهد بود زیرا مناظر و موقعیت‌های مبارزه داخل بازی هیچ‌گاه یکسان نیست.

ویژگی‌های کلیدی بازی:

  • داستان عمیق – در یک خط داستانی پر فراز و نشیب از جمعیت انسان‌ها حفاظت کنید، هر تعداد فرد بی‌گناه که توانستید نجات دهید و با نیروهای دشمن مقابله کنید.
  • ماموریت‌های جانبی جذاب – ماموریت‌های جانبی متعدد با اهداف مختلف را به پایان برسانید تا زودتر بتوانید نیروی شخصیت اصلی بازی را ارتقا بخشید و در مراحل اصلی به کار بگیرید.
  • سیستم مبارزه مهارتی – در جهات مختلف حرکت کنید، روی دیوارها بپرید و از جنب و جوش بیش از حد خود به عنوان یک مزیت بهره برده و ضربات نهایی مرگباری بر دشمن وارد نمایید. در مانورهای مبارزه‌ای استاد شوید تا غول‌ها را یکی یکی از پا دربیاورید. این کار نقاط ضعف آن‌ها را برای شما نمایان خواهد کرد. البته پیشرفت و ارتقا در زمینه‌های مختلف مهارتی را فراموش نکنید و منطبق بر شیوه مبارزه خود هر بخش از درخت مهارت کاراکتر را ارتقا دهید.
  • محیط تعاملی – آزادانه در هر طرف از دنیای تخریب‌پذیر بازی حرکت کنید و از وسایل دم دست به هر شیوه‌ای بهره بگیرید.
  • سناریوهای متعدد در مبارزه‌ها – هر میدان مبارزه از قبلی متفاوت است و هر بار تجربه‌ای جدید از یک مبارزه به دست خواهید آورد.
  • مبارزه‌های شخصی‌سازی شده – میادین مبارزه‌ای جدید و به دلخواه خود بسازید، سپس بازیکنان دیگر را به صورت آنلاین به چالش بکشید.
  • حالت اکستینکشن – مبارزه‌ای را شروع کنید که پایانی نخواهد داشت. پشت سر هم و بدون اینکه کوچک‌ترین رحمی به شما شود، دسته دسته غول‌های عظیم‌الجثه و لشکریان کوچک‌اندام تحت هدایت آن‌ها به سمت شما سرازیر می‌شوند تا ببینند بالاخره کی تسلیم می‌شوید.

تصاویری از بازی:

چنین داستانی دیگر حکایت از یک جنگ معمولی ندارد، تنها چیزی که بین انسانیت تا انقراض ایستاده است، شما هستید. بازی Extinction در سه ماهه اول سال 2018 برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه می‌شود. نظر شما در مورد این بازی چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.