Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

پیش‌درآمد سه قسمتی برای Life is Strange معرفی شد

0

بازی جدیدی از سری لایف ایز استرینج معرفی شد. در کنفرانس مایکروسافت در E3 2017 بازی Life is Strange: Before the Storm رونمایی و اعلام شد که اولین اپیزود آن در 31 اوت امسال منتشر می‌شود. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

بازی مذکور یک فصل سه اپیزودی خواهد بود و به نظر می‌رسد که کاراکترهایی از نسخه اول بازی مانند ریچل امبر در آن حضور داشته باشند. هنوز اطلاعات دقیقی از داستان این بازی در دسترس نیست اما می‌توان حدس زد که درگیر مسائل نوجوانان باشیم. همچنین در لوگو بازی شاهد یک سمبل آشوب‌طلبی هستیم. شاید داستان در مورد شورش یک نوجوان باشد. تریلر بازی را در ادامه مشاهده فرمایید:

یک ماه پیش استودیو دانتناد، سازنده بازی، اعلام کرد که بر روی یک ادامه برای بازی لایف ایز استرینج کار می‌کند. نسخه اول بازی در سال 2015 برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه شد. نظر شما در مورد نسخه دوم بازی چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.