Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: تریلر بازی South Park: The Fractured But Whole در E3

0

یوبی‌سافت تریلر جدیدی از بازی مورد انتظار South Park: The Fractured But Whole در کنفرانس اختصاصی خود در E3 2017 منتشر کرد که ویژگی‌های بیشتری از این عنوان نقش‌آفرینی را برای ما مشخص کرد. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

از نکات قابل توجه تریلر می‌توان به معرفی کاراکتر تول شد (Tool Shed) اشاره کرد، فردی که قادر به ساختن انواع ابزارهای مختلف است. یکی دیگر از کاراکترهای جدید بازی، Call Girl، به بچه‌های داخل بازی تعهد می‌دهد تا از آن‌ها حمایت کند.

همچنین در یکی از صحنه‌های تریلر فوق شاهد مسخره کردن سری مردان ایکس توسط تیمی و کارتمن هستیم که به صورت تلویحی شکست این سری را گوشزد می‌کنند. مطمئنا در این تریلر شاهد رونمایی از قدرت‌های فرابشری کاراکترها را نیز خواهیم بود. تریلر بازی را در ادامه مشاهده فرمایید:

شرکت یوبی سافت تایید کرد که بازی South Park: The Fractured But Whole در تاریخ 17 اکتبر پاییز سال جاری در آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و خاورمیانه منتشر می‌شود. نظر شما در مورد این بازی چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.