Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

معرفی اجمالی بازی‌های E3 | بازی Spider-Man

0

بازی Spider-Man یکی از برترین ابرقهرمانان دنیا را به تصویر می‌کشد و دارای ویژگی‌های جذابی از جمله حرکات آکروباتیک، توانایی‌های فی البداهه و پشت سر هم مانند خزیدن روی دیوار ساختمان‌ها است و در کنار آن المان‌های جدیدی را معرفی می‌کند که هرگز در گذشته شاهد حضور آن‌ها در یک بازی ویدیویی اسپایدرمن نبوده‌ایم. از گشت و گذار پارکور مانند و تاثیرات متقابل محیطی فوق‌العاده گرفته تا مبارزات و صحنه‌های نفس‌گیر هالیوودی، با اسپایدرمنی روبه‌رو هستید که در گذشته هیچ‌وقت حتی نزدیک به آن را تجربه نکرده‌اید.

سونی، مارول و استودیو اینزومنیاک گیمز به اتفاق هم در صدد ساخت تجربه‌ای جدید و مطمئن از یک ماجراجویی دیگر برای اسپایدرمن هستند. به شما قول می‌دهم که این یک اسپایدرمن عادی نیست و نظیر آن را قبلا حتی در فیلم‌های سینمایی هم ندیده‌اید. پیتر پارکر با تجربه‌تر از گذشته به مبارزه با مجرمین خطرناک نیویورک می‌پردازد. همزمان وی می‌خواهد سر و سامانی به زندگی شخصی و شغلی خود بدهد در حالی که سرنوشت میلیون‌ها نفر از ساکنان شهر نیویورک بر روی دوش‌هایش سنگینی می‌کند.

در ادامه تعدادی از ویژگی‌های اصلی بازی را مشاهده فرمایید:

  • اسپایدرمن باشید – یک مرد عنکبوتی با تجربه با چندین سال سابقه مبارزه با انواع خلاف و خلافکار، پیتر پارکر به درجه بالایی از تسلط بر قدرت‌های عنکبوتی خود، مهارت‌های پویایی و توانایی‌های آکروباتیک رسیده است. البته تغییرات او فقط به این موارد محدود نشده و از نظر ظاهر پیتر را در لباسی جدید می‌بینیم.
  • داستان اصیل – جهان جدید اسپایدرمن طیف گسترده‌ای از افراد آشنا را در خود جای داده است که نقش‌های متفاوتی از گذشته را بازی می‌کنند. پیتر پارکر باید با زندگی دوگانه و پیچیده خود در نقش یک جوان بالغ با قدرت‌های فرای تصور بشر کنار بیاید و تاثیرات آن بر روابط مختلف با سایر افراد را کنترل نماید.
  • صحنه‌های هالیوودی در یک بازی جهان آزاد – آزادانه در نیویورکی که مارول برای شما ساخته است تاب بخورید و اسپایدرمن را وادار به انجام حرکات سینمایی کنید و از روایت داستانی غنی و حضور تعداد زیادی از کاراکترهای آشنای دنیای مارول لذت ببرید.

تریلر بازی زیبای Spider-Man را می‌توانید از اینجا به تماشا بنشینید. در ادامه تصاویری از بازی:

در صورتی که مقالات، تریلر یا اخبار نمایشگاه بزرگ E3 2017 را از دست داده‌اید نگران نباشید، می‌توانید تمامی مطالب مربوط به E32017 را از این لینک پی‌گیری کنید.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.