Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

رویداد TGC با استقبال بی‌نظیر مخاطبان آغاز به کار کرد

0

صبح امروز رویداد TGC در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سینا شروع به کار کرد. این رویداد که شامل نمایشگاه و همایشی با حضور بیش از 2000 شرکت‌کننده‌ی داخلی و خارجی است با همکاری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و گیم کانکشن فرانسه در تهران برگزار می‌شود.

در این رویداد، بازی‌سازان داخلی و خارجی و خبرگزاری‌ها در چهار سالن غرفه‌های خود را برپا کرده‌اند و به ارائه‌ی برنامه‌ها و محصولات خود می‌پردازند. در کنار این غرفه‌ها، همان‌طور که وعده داده شده بود، مسترکلاس‌های طولانی با ارائه‌ی تخصصی بهترین بازی‌سازان دنیا برگزار می‌شوند. همچنین، شصت سخنران به ایراد کنفرانس‌های تخصصی در زمینه‌های تکنولوژی، طراحی بازی، هنر، کسب و کار و مدیریت بازی سازی می‌پردازند که در میان آن‌ها چهل بازی‌ساز و سخنران خارجی و بیست سخنران داخلی حضور دارند.

این رویداد همان‌طور که تصور می‌شد با استقبال بی‌نظیری روبرو شده است که نشان می‌دهد، علی‌رغم مشکلاتی که در حوزه‌ی بازی‌ در ایران وجود دارند، علاقه‌مندان به این صنعت روز به روز بیشتر می‌شوند. در روز اول این رویداد بخش اول سخنرانی‌ها و اولین مسترکلاس‌ها برگزار شده‌اند و تا پایان برنامه‌ی امروز TGC ادامه خواهند داشت. برنامه‌ی کلاس‌ها و سخنرانی‌ها فشرده است و به دلیل همزمانی برنامه‌ها، از چهار سخنرانی، هر علاقه‌مند می‌تواند فقط در یکی از آن‌ها شرکت کند.

گزارش کلاس‌ها و سخنرانی‌ها را متعاقبا در گیم‌نیوز خواهید خواند.

همچنین امروز نشست خبری با حضور حسن کریمی قدوسی مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و نیز پیر کارده، مدیر گیم کانکشن فرانسه در مورد چگونگی برگزاری TGC، مشکلات پیش از برگزاری، هماهنگی بازی‌سازان، شرکت‌کنندگان و سخنرانان و اهداف برگزاری این رویداد بزرگ برگزار شد. خبرنگاران نیز سوالات خود در این مورد را مطرح کردند که مشروح آن را در گیم‌نیوز خوانده‌اید.

همایش TGC فردا 16 تیر ماه به اتمام می‌رسد. در پایان این مراسم، بازی‌سازان برتر معرفی خواهند شد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.