Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

اولین تصاویر از کنسول جدید «آتاری» منتشر شد

0

شرکت «آتاری» در جریان E3 2017 بود که خبر از ساخت و عرضه‌ی یک کنسول بازی داد. حالا با گذشت یک ماه از این جریان، اولین تصاویر از «آتاری باکس» (Ataribox) را منتشر کرده است.

در یک مطلب خبری که برای کسانی که “برای اطلاعات بیشتر” ثبت نام کرده بودند نیز، آتاری گفته است که چهار درگاه یو‌اس‌بی و اچ‌دی‌ام‌آی کنسول نشان از قابلیت‌های سخت‌افزاری مدرن این دستگاه دارد.

“همچنین بدین معنا است که در عین حال که ما بازی‌های کلاسیک را عرضه می‌کنیم، به فکر تحویل محتوای گیمینگ نسل حاضر هم هستیم.”

با این‌که بعید است آتاری بخواهد وارد میدان نبرد با مایکروسافت، سونی و نینتندو شود، آن‌چه گفته شده حاکی از آن است که کنسول آتاری چیزی بیشتر از کنسول‌های کلاسیک نینتندو خواهد بود. کنسول‌های کلاسیک نینتندو از جمله SNES Classic Edition فقط بازی‌های کلاسیکی که این شرکت انتخاب کرده است را اجرا می‌کنند.

شمایل کنسول بیش از هر چیز ما را به یاد کنسول اصلی آتاری VCS/2600 می‌اندازد. پنل جلویی با دو جنس شیشه‌ای یا چوبی عرضه می‌شود که مدل چوبی باز هم ما را به یاد نسل اولیه‌ی این کنسول‌ها می‌اندازد.

آتاری با این‌که هیچ چیز دیگری در مورد این کنسول فاش نکرده و هنوز نه از مشخصات سخت‌افزاری آن چیزی می‌دانیم و نه بازی‌ها، ویژگی‌ها، قیمت و تاریخ عرضه‌اش. با این‌حال آتاری اعلام کرده که سخت مشغول کار بر روی این پروژه است و به صورت منظم از توسعه‌ی آن خبر خواهد داد. باید منتظر اطلاعات بیشتر از «آتاری باکس» باشیم.

منبع polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.