Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

به یاد چستر بنینگتون: اجرای «قلعه‌ی شیشه‌ای» در VGA توسط Linkin Park

0

شب گذشته اعلام شد که طبق تایید پلیس کالیفرنیا، چستر بنینگتون (Chester Bennington) در سن 41 سالگی دست به خودکشی زده است. خواننده‌ی گروه لینکین پارک (Linkin Park) از سال 1999 وارد گروه شد و بعد از انتشار اولین آلبوم، به یکی از نام‌های مهم و تاثیر گذار موسیقی تبدیل گشت. اولین آلبوم لینکین پارک با نام “Hybrid Theory” نامزد دریافت جایزه‌ی گرمی شد و این آغاز موفقیت‌های این گروه بود. آلبوم بعدی با 27 میلیون نسخه فروش یکی از بزرگ‌ترین موفقیت‌های این گروه محسوب می‌شد.

اما سوای این‌که شما ممکن است گروه لینکین پارک و چستر را به خاطر علایق موسیقی‌ خودتان بشناسید، این گروه برای گیمرها هم، به سبب حضور پررنگ همین چند سال شناخته شده است. قطعه‌ی Castle of Glass یا «قلعه‌ی شیشه‌ای» که برای بازی “Medal of Honor: Warfighter” ساخته شده بود، به سرعت در میان قشر بازی‌کننده محبوبیت عجیبی پیدا کرد. تا جایی که «مایک شینودا» بعدا یک ریمیکس از این قطعه ساخت که آن هم در بازی “Need for Speed Rivals” به عنوان یکی از آهنگ‌های آلبوم موسیقی متن این بازی استفاده شد. این البته اولین همکاری لینکین پارک با بازی Medal of Honor نبود و از آهنگ‌های آن‌ها در این مجموعه بازی قبلا هم استفاده شده بود.

در دهمین مراسم جوایز بازی‌های رایانه‌ای موسوم به VGA که توسط شبکه‌ی اسپایک برگزار می‌شد، در سال 2012، این گروه به همراه شینودا در سالن مراسم حاضر شد و این قطعه را به طور زنده برای تماشاگران و حاضران در مراسم اجرا کرد. اجرای زنده‌ای که محال است از یاد و خاطره‌ی گیمرها و طرفداران لینکین پارک و چستر بنینگتون برود. در ادامه ویدئویی تماشا می‌کنید از پشت صحنه‌ی این اجرا و صحبت‌های چستر بنینگتون را می‌شنوید. او در این ویدئو شاداب و سرزنده است و با دیگر افراد شوخی می‌کند و می‌خندد:

 

در ادامه نیز، می‌توانید ویدئوی کامل از این اجرای به یادماندنی را تماشا کنید. زمانی که چستر روی صحنه حاضر می‌شود، واکنش حاضران در سالن جالب توجه است. ببنید چطور برای این هنرمند محبوبِ از دست رفته تشویق می‌کنند:

 

 

مرگ ناگهانی چستر بنینگتون، میلیون‌ها طرفدار لینکین پارک و این هنرمند را در بهت و ناراحتی فرو برده است. یاد و خاطره‌ی او و اجراهای قدرتمندش بدون شک تا مدت‌ها در ذهن طرفداران باقی خواهد ماند. آرامش ابدی برای او…

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.