Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

قوت گرفتن شایعات نسخه ایکس‌باکس وان Crash Bandicoot N. Sane با انتشار ویدئوی جدید

0

شایعه‌های بیشتری در رابطه با وجود نسخه ایکس‌باکس وان بازی سه‌گانه کراش بندیکوت منتشر شده است. با توجه به گزارش پرس استارت، کارا ویزا، طراح شرکت Vicarious Visions، که مسئولیت ساخت صفحات ذخیره و بارگذاری بازی کراش بندیکوت را بر عهده داشته است، ویدیویی از گیم‌پلی بازی منتشر کرده که در آن دکمه‌های کنسول ایکس‌باکس وان برای انجام امور مختلف بر روی صفحه ظاهر شده است. این ویدیو بلافاصله حذف شد اما خوشبختانه تعدادی از افراد همیشه حاضر در صحنه موفق به برداشتن این ویدیو شده‌اند و در ادامه می‌توانید آن را مشاهده نمایید:

 

این قضیه می‌تواند شایعه در کار بودن نسخه ایکس‌باکس وان بازی را به شدت تقویت کند، با در نظر گرفتن این مورد که قبلا سایت مجارستانی SuperGamer هم این بازی را برای ایکس‌باکس وان لیست کرده بود.

همچنین شعبه ایرلند پلی‌استیشن پس از استفاده از عبارت “انتشار بازی اول روی پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 4 پرو” هرگز بیانیه‌ی درستی منتشر نکرد. هر چند که بعدا  تغییراتی در تویت خود دادند.

امروزه سخت می‌توان با قاطعیت گفت که چه بازی به صورت انحصاری می‌ماند و چه بازی نه. پس باید صبر کرد و منتظر بیانیه رسمی شد اما با استفاده از این روش هم نمی‌توان جلوی بروز شایعات مختلف را گرفت. بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy به عملکرد عالی خود در صدر جدول فروش بریتانیا ادامه داده است. آیا می‌توان انتظار نسخه ایکس‌باکس وان بازی را داشت؟

منبع All Games Delta

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.