Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

اضافه شدن نویسنده‌ی نمایش هری پاتر به مجموعه‌ی «جنگ ستارگان»

0

به گزارش هالیوود ریپورتر، نویسنده‌ی جدیدی برای پروژه‌ی «جنگ ستارگان: قسمت 9» به این مجموعه اضافه شده است. نویسنده‌ی انگلیسی، جک ثورن، برای نوشتن فیلم‌نامه دعوت به همکاری شده است.

اولین فیلم‌نامه توسط کارگردان کالین ترورو و درک کانولی نوشته شده بود. منابع گفته‌اند که نویسندگان جدیدی برای بازبینی آن لازم هستند اما مقدار تغییر و یا بازنویسی متن اصلی مشخص نیست. ثورن برنامه‌های تلویزیونی انگلیسی متعددی را در کارنامه‌ی خود دارد که شامل «کست-آفس»، «آخرین پلنگ‌ها» و «سرمایه‌ی ملی» می‌شوند. او همچنین نمایش‌نامه‌های محبوب «تری پاتر» و «کودم ملعون» را نیز نوشته است.

دعوت از نویسندگان جدید بری مشارکت در نوشتن فیلم‌نامه امر جدیدی نیست. برای مثال مایکل آرنت پیش از جایگزین شدن با جی‌جی آبرامز و لارنس کسدن مدت یک سال بر روی فیلم‌نامه‌ی «نیرو برمی‌خیزد» کار کرده بود. «روگ وان» نیز نویسندگان جدیدی را به کار گرفته بود. «آخرین جدای» استثناء بوده است و رایان جانسون خود مسئولیت نویسندگی و کارگردانی آن را بر عهده داشت.

«جنگ ستارگان: قسمت 9» قرار است تا در ماه می 2019 منتشر شود. تا زمان انتشار این فیلم مدت زیادی باقی است اما فیلم «آخرین جدایی» در ماه دسامبر امسال بر روی پرده خواهد رفت و همچنین فیلم هان سولو که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده نیز سال بعد از آن در دسترس خواهد بود.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.