Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

انتشار نسخه‌ی ویژه تایتان‌فال ۲ با تمامی بسته‌های الحاقی

0

در صورتی که هنوز «تایتان‌فال 2» (Titanfall 2) را بازی نکرده‌اید، نسخه‌ی اولتیمیت آن موقعیت خوبی برای شروع است. نسخه‌ی دوباره منتشرشده‌ی بازی به همراه تمامی بسته‌های الحاقی موجود برای آن تاکنون است.

نسخه‌ی اولتیمیت همچنین با پک استارتر در اختیار قرار می‌گیرد که به بازیکنان جدید مزیت‌هایی در شروع بازی می‌دهد. این پک تمامی تایتان‌ها و سوار‌ها را باز می‌کند و حاوی 500 توکن آنلاک و 10 توکن اکس‌پی دو برابر است و همچنین شامل وارپینتی برای R-201 Carbine می‌شود.

سازنده‌ی این بازی، «ری‌سپاون» (Respawn)  تعداد زیادی بسته‌ی الحاقی از زمان انتشار این بازی برای آن منتشر کرده است و دارندگان هر نسخه‌ای از تایتان‌فال 2 می‌توانند از این بسته‌ها استفاده کنند. این پک شامل آخرین بسته‌ی الحاقی موجود یعنی «خط مقدم دفاعی» نیز می‌شود.

نسخه‌ی اولتیمیت بازی تایتان‌فال 2 به مبلغ 40 دلار از فروشگاه‌های ایکس‌باکس، پلی‌استیشن و اوریجین در دسترس است. اگر مشترک EA Access باشید نیز می‌توانید این نسخه را به مبلغ 36 دلار برای ایکس‌باکس وان خریداری کنید. این بازی به‌تازگی به مجموعه‌ی اوریجین و ای‌اِی اضافه شده‌اند و این به این معنی است که شما در صورت داشتن اشتراک این دو سرویس قادر خواهید بود که نسخه‌ی استاندارد این بازی را ‌رایگان بازی کنید.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.