Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تاریخ انتشار Resident Evil: Revelations برای نسل هشتم کنسول‌ها مشخص شد

0

بازی Resident Evil Revelations ابتدا در سال 2012 برای کنسول 3DS عرضه شد و سپس به فاصله یک سال با بهبودهایی برای کنسول‌های ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 3 و پلتفرم پی‌سی انتشار یافت.

بازی تحسین شده و در سبک ترس رزیدنت اویل رولیشنز با حضور شخصیت‌های محبوب جل والنتاین و کریس ردفیلد که شما را وادار به بررسی کشتی مهلک “کوین زنوبیا” می‌کند، اکنون برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 بهینه‌سازی و تایید شده است.

این نسخه جدید وضوح تصویر فول اچ‌دی روان‌تر، نرخ فریم بهتر، جزئیات محیطی بیش‌تر و البته حرکات کاراکترهای بهبودیافته‌تری ارائه می‌کند و بهترین نمایش از بازی را در اختیار شما قرار خواهد داد. همچنین تمامی بسته‌های الحاقی و آپدیت‌های قبلی بازی به صورت جوایزی در بازی با پیشرفت بازیکن آزاد خواهد شد. در ادامه تریلری از گیم‌پلی نسخه بهبود یافته برای کنسول نسل هشتم را مشاهده می‌فرمایید:

 

در حالت جدید Raid به همراه یکی از دوستان خود به صورت آنلاین مبارزه با سیل‌های عظیمی از دشمنان را به جان بخرید. برای انعطاف هرچه بیشتر گیم‌پلی، در بازی می‌توانید از چهار نوع چینش متفاوت دکمه‌های کنترلر بهره ببرید که در نوع خود جالب است.

بازی Resident Evil Revelations در تاریخ 29 اوت مصادف با هفتم شهریور برای دو کنسول پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. همچنین نسخه نینتندو سوییچ بازی به همراه بازی Resident Evil Revelations 2 در اواخر سال 2017 انتظار طرفداران را می‌کشد. نظر شما در مورد نسخه‌های بهبود یافته بازی رزیدنت اویل رولیشنز چیست؟

منبع All Games Delta

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.