تماشا کنید: تاریخچه و گیم‌پلی «شکار» از زبان سازندگان بازی

عوامل ساخت این بازی درباره‌ی روند ساخت، تصمیمشان برای تغییر جهت، و استراتژی‌هایی که برای زنده‌ نگه داشتن بازیکنان زمان مبارزه با هیولاهای بازی استفاده شده است صحبت می‌کنند.

در این ویدئو شاهد سخنان سازندگان بازی «شکار: نمایش» (Hunt: Showdown) درباره‌ی گذشته، حال و آینده‌ی عنوان فعلی آن‌ها به عنوان یک بازی PvP و PvE خواهیم بود.

این ویدئو از زمانی شروع می‌شود که این بازی «شکار: وحشت دوران طلایی» نام داشت و در تگزاس بر روی آن کار می‌شد. عوامل این بازی درباره‌ی روند ساخت، تصمیمشان برای تغییر جهت، و استراتژی‌هایی که برای زنده‌ نگه داشتن بازیکنان زمان مبارزه با هیولاهای بازی استفاده شده است صحبت می‌کنند.

 

Hunt: Showdown
Hunt: Showdown

«کریس آوتی» طراحل مراحل بازی در این باره می‌گوید:

هدف ما در بازی شکار این بود که تنش ایجاد شده توسط بازی را برای مدت طولانی حفظ کنیم تا بازیکنان نتوانند مطمئن باشند که قرار است چه اتفاقی بیافتد.

و در تکمیل صحبت‌های او «مارسل شایکا» طراح ارشد بازی ادامه می‌دهد:

این یک تجربه‌ی ترسناک خطی نیست. باید هنگام انجام این بازی به همراه دوستان خود بر روی حس‌هایتان تمرکز کنید. صداها و تحرک‌ها در محیط بازی بسیار مهم‌اند.

و اما شاید بهترین توصیف از بازی را «مگنوس لاربرانت» کارگردان به زبان آورده باشد:

یک بازیکن حواس‌پرت یک بازیکن مرده‌ است.

استودیوی کرایتک ابتدا در سال 2014 این باری را معرفی کرده بود. پس از تغییر جهت در ساخت و توسعه‌ی بازی، دوباره در سال 2017 معرفی شد. هنوز تاریخ عرضه‌ی این عنوان اعلام نشده است، اما می‌دانیم که بازی برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. اخبار تکمیلی در مورد Hunt: Showdown را در گیم‌نیوز خواهید خواند.

منبع allgamesdelta

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.