Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

احتمال بازگشت «آفیس» و «۳۰ راک» به تلوزیون وجود دارد

0

این روزها بازار زنده کردن سریال‌های محبوب گرم است و دو سریال محبوب ان‌بی‌سی که دیگر پخش نمی‌شوند ممکن است به تلویزیون بازگردند: «آفیس» و «30 راک». رئیس بخش سرگرمی ان‌بی‌سی، باب گرین‌بلت گفت که اگر تیم سازنده‌ی سریال حاضر باشند، نظرش در رابطه با بازگرداندن این سریال‌های محبوب به تلویزیون مثبت است.

او گفت: «ما هرازگاهی درباره‌ی آفیس صحبت می‌کنیم و من طی چند سال گذشته چهار بار با گرگ دنیلز (کسی که نسخه‌ی انگلیسی سریال را به آمریکایی تبدیل کرد) صحبت کرده‌ام. همیشه حرف این بوده که شاید وقتی دیگر، اما الان نه. به طور قطع از این مسئله استقبال خواهیم کرد اما در حال حاضر خبری نیست. اگر او مایل باشد من موافقم.»

او در مورد «30 راک» گفت که سازنده و بازیگر این سریال، تینا فی، تصمیم مشخصی برای بازگرداندن آن ندارد. او گفت: «به تینا گفته‌ام که به نظرت بازگرداندن «30 راک» منطقی است؟ و او جواب داده: نمی‌دانم، شاید.»

پیش‌تر استیو کرل، بازیگر نقش مایکل اسکات طرفداران را در توییتر سرکار گذاشته بود و گفته بود آفیس ادامه پیدا خواهد کرد. او بعد‌ها گفت که منظورش «ویل و گریس» بوده که واقعاً در حال بازگشت است.

نسخه‌ی آمریکایی سریال آفیس در سال 2013  پس از پخش 9 فصل به پایان رسید. با این که شاید عده‌ای از فصل‌‌های آخر این سریال لذت نبرده باشند، اما به طور کلی نظر‌ها راجع به این سریال بسیار مثبت است و طرفداران فراوانی دارد. «30 راک» نیز در سال 2013 پس از پخش 7 فصل پایان یافته بود.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.