Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی بتلفیلد ۱ به سرویس‌های Origin Access و EA Access اضافه شد

0

شرکت الکترونیک آرتز اخیرا اعلام کرده بود که بازی تایتان‌فال 2 و بتلفیلد 1 به سرویس EA/Origin Access افزوده خواهد شد. ماه پیش بازی تایتان‌فال 2 به این سرویس پیوست و اکنون نوبت به بازی بتلفیلد 1 رسیده است. طی گزارش اعضای انجمن NeoGAF بازی Battlefield 1 به سرویس ای‌اِی اکسس ایکس‌باکس وان اضافه شده و ما نیز با اطمینان کامل می‌توانیم تایید کنیم که این اتفاق رخ داده است. همچنین سایت اوریجین اکسس نیز نشان می‌دهد این عنوان برای پی‌سی در دسترس قرار گرفته است.

بازی بتلفیلد 1 سال گذشته و در ماه اکتبر منتشر و تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های سال شد. براساس آماری که اخیرا EA ارائه کرده است، بتلفیلد 1 دارای بیش از 21 میلیون کاربر است و این تعداد مطمئنا با شروع کار بازی در سرویس‌های EA/Origin Access افزایش چشمگیری خواهد داشت. جدیدترین بسته الحاقی بازی، In The Name Of The Tsar است که در ماه سپتامبر منتشر خواهد شد.

سرویس‌های EA/Origin Access اشتراک‌محور بوده و برای دو پلتفرم پی‌سی و ایکس‌باکس وان در دسترس است. هر دو به شما دسترسی به یک لیست طولانی از بازی‌های گوناگون، تجربه بازی‌ها قبل از انتشار و همچنین 10 درصد تخفیف برای هر عنوان را می‌دهد. برای استفاده از این سرویس‌ها باید ماهیانه 5 دلار و یا سالیانه 30 دلار پرداخت نمایید. نظر شما در مورد EA/Origin Access و بازی‌های آن چیست؟

منبع GAMESPOT

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.