Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تاریخ عرضه‌ی Dragon’s Dogma: Dark Arisen مشخص شد

0

«دراگونز داگما: دارک ارایزن» (Dragon’s Dogma: Dark Arisen) بازی نقش‌آفرینی اکشن محبوب برای کنسول‌های نسل چهار با رزولوشن بالاتر به‌روزرسانی شد.

دراگونز داگما در محیط فانتزی حماسی خود مبارزات سنگین را با آزادی در گشت‌وگذار در دنیای پر جزئیاتش ترکیب می‌کند. شما می‌توانید از میان 9 کلاس مختلف یکی را انتخاب کنید و در کنار سه همراه خود که به وسیله‌ی هوش مصنوعی هدایت می‌شوند به ماجراجویی بپردازید. همراهان شما به شکل مستقل مبارزه می‌کنند و همزمان با کاراکتر شما تقویت می‌شوند و همچنین می‌توانید آن‌ها را با دیگران در فضای مجازی در ازای چیز‌هایی مانند طلا و غیره به اشتراک بگذارد.

 

این نسخه شامل دراگونز داگمای اصلی به همراه همه‌ی محتوای بسته‌ی الحاقی «دارک ارایزن» همچون محوطه‌ی ساحلی بیتربلک است که با دشمنان، کوئست‌ها و سلاح و زره‌های سطح بالای جدید به روز شده است و در روز 11 مهر منتشر خواهد شد.

منبع allgamesdelta

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.