Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

خطر لو رفتن داستان: قسمت ششم سریال بازی تاج و تخت نیز لو رفت

0

موضوع جدیدی در فروم ردیت باز شده که ادعا می‌کند قسمت ششم سریال بازی تاج و تخت زودتر از موعد پخش شده است. به گفته‌ی این کاربر این قسمت به صورت اشتباهی از طریق اچ‌بی‌اوی اسپانیا به مدت یک ساعت تمام پخش شده است.
کاربر شروع‌کننده‌ی موضوع بخشی از این قسمت 71 دقیقه‌ای را قرار داده که جان اسنو و تورموند جاینتس‌بین را در حال قدم زدن در آن‌سوی دیوار نشان می‌دهد. این صحنه در تریلری منتشرشده برای این قسمت وجود نداشت و به نظر می‌رسد که این مسئله حقیقت داشته باشد.

چند تن از طرفداران این سریال نیز در قسمت نظرهای این موضوع شروع به گذاشتن لینک برای مشاهده‌ی این قسمت کرده‌اند. در تاپیک دیگری یک فایل نمونه‌ی دودقیقه‌ای به همراه اسکرین‌شات‌ها و تصاویر متحرکی از این قسمت منتشرشده است.

همچنین تصویر متحرکی نیز از یکی از صحنه‌های بسیار مهم سموضوع جدیدی در فروم ردیت باز شده که ادعا می‌کند قسمت ششم سریال بازی تاج و تخت زودتر از موعد پخش شده است. به گفته‌ی این کاربر این قسمت به صورت اشتباهی از طریق اچ‌بی‌اوی اسپانیا به مدت یک ساعت تمام پخش شده است.

کاربر شروع‌کننده‌ی موضوع بخشی از این قسمت 71 دقیقه‌ای را قرار داده که جان اسنو و تورموند جاینتس‌بین را در حال قدم زدن در آن‌سوی دیوار نشان می‌دهد. این صحنه در تریلری منتشرشده برای این قسمت وجود نداشت و به نظر می‌رسد که این مسئله حقیقت داشته باشد. چند تن از طرفداران این سریال نیز در قسمت نظرهای این موضوع شروع به گذاشتن لینک برای مشاهده‌ی این قسمت کرده‌اند. در تاپیک دیگری یک فایل نمونه‌ی دودقیقه‌ای به همراه اسکرین‌شات‌ها و تصاویر متحرکی از این قسمت منتشرشده است. همچنین تصویر متحرکی نیز از یکی از صحنه‌های بسیار مهم سریال منتشر شده که در آن پادشاه شب یکی از اژدهایان را لمس می‌کند و چشم‌های اژدها آبی می‌گردد؛ همان‌گونه که بسیاری از طرفداران سریال منتظر اتفاق افتادن همچین چیزی بوده‌اند.

قسمت دیگری از این سریال نیز پیش‌تر توسط همکار اچ‌بی‌او در هند به بیرون درز پیدا کرده بود. عاملین این اتفاق روز سه‌شنبه توسط پلیس هندوستان دستگیر شده بودند. طی تحقیقاتی که در شرکت بانی این اتفاق صورت گرفته بود، دو نفر از کارکنان مسئول پخش شدن این قسمت شناخته شدند. طی ادامه‌ی تحقیقات دو شخص دیگر نیز مسئول شناخته شدند. در بین این چهار نفر دستگیر شده، سه نفر از آن‌ها از کارکنان همین شرکت بوده‌اند و نفر چهارم نیز کارمند سابق همان‌جا بوده‌اند، منتشر شده که در آن پادشاه شب یکی از اژدهایان را لمس می‌کند و چشم‌های اژدها آبی می‌گردد؛ همان‌گونه که بسیاری از طرفداران سریال منتظر اتفاق افتادن همچین چیزی بوده‌اند.

قسمت دیگری از این سریال نیز پیش‌تر توسط همکار اچ‌بی‌او در هند به بیرون درز پیدا کرده بود. عاملین این اتفاق روز سه‌شنبه توسط پلیس هندوستان دستگیر شده بودند. طی تحقیقاتی که در شرکت بانی این اتفاق صورت گرفته بود، دو نفر از کارکنان مسئول پخش شدن این قسمت شناخته شدند. طی ادامه‌ی تحقیقات دو شخص دیگر نیز مسئول شناخته شدند. در بین این چهار نفر دستگیر شده، سه نفر از آن‌ها از کارکنان همین شرکت بوده‌اند و نفر چهارم نیز کارمند سابق همان‌جا بوده‌ است.

برای خواندن نقد قسمت پنجم سریال بازی تاج و تخت می‌توانید به اینجا مراجعه کنید. برای بررسی نکات موجود در قسمت پنجم که ممکن است به آن‌ها توجه نکرده باشید کلیک کنید.

منبع hindustantimes

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.