Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

عرضه‌ی بازی Crackdown 3 به تعویق افتاد

0

تاریخ عرضه‌ی «Crackdown 3» به تأخیر افتاد و دیگر همزمان با عرضه‌ی ایکس باکس وان ایکس نخواهد بود. مایکروسافت اعلام کرد که این بازی در بهار سال 2018 برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

شنون لافتیس در‌این‌باره گفت: «ما و طرفداران بسیار برای این بازی هیجان‌زده‌ایم و به همین خاطر گرفتن تصمیم برای تعویق انتشار آن دشوار است، اما ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که بازی آن‌طور که باید، با کیفیت بالا، در زمان درست به دست بازیکنان برسد. کرک‌داون 3 بازی بسیار بلندپروازانه‌ای است و ما می‌‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که تجربه‌ای مناسب را در تمامی بخش‌های بازی برای بازکنان به ارمغان آورده باشیم.  برقرار کردن تعادل میان قسمت‌های بازی بسیار مهم است و زمان بیشتری برای آن نیاز داریم. طرفداران می‌توانند در بهار سال 2018 منتظر این بازی باشند.»

لافتیس همچنین گفت که این زمان اضافه به توسعه‌دهندگان اجازه خواهد داد تا جنبه‌ی بصری بازی را بهبود ببخشند تا بازی‌ای فراهم شود که بازیکنان را در دنیایی زنده قرار دهد.

انتظار می‌رود مایکروسافت تصاویر و ویدئو‌های جدیدی از این بازی را طی گیمزکام 2017 منتشر کند.

ماه گذشته طی کامیک‌کان سن‌دیگو مایکروسافت تریلری منتشر کرد که تری کروز را در دقش فرمانده جکسون نشان می‌داد. می‌توانید این ویدئو را اینجا ببینید:

 

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.