Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فیلم Star Wars با محوریت شخصیت Obi-Wan Kenobi ساخته خواهد شد

0

اسپین‌آف پیش‌ روی هان سولو تنها فیلم جنگ ستارگانی نخواهد بود که راجع به یک شخصیت خاص این مجموعه است. اوبی-وان کنوبی قرار است در فیلمی راجه به شخصیت خو بازی کند.

به گفته ی هالیوود ریپورتر مذاکراتی با استفان دلدری برای کارگردانی این پروژه در حال انجام است. دلدری برای فیلم‌های «بیلی الیوت» و «ساعت‌ها» نامزد جایزه‌ی اسکار شده بود. از این مذاکرات در مراحل اولیه یاد شده و حتی هنوز فیلمنامه‌ی این پروژه‌ نیز آماده نیست، اما اگر او با کارگردانی این فیلم موافقت کند در امر نوشتن آن نیز دخیل خواهد بود.

هنوز مشخص نیست که آیا ایوان مک‌گریگور که در فیلم‌های پیش‌درآمد جنگ ستارگان بازی کرده بود برای بازی در این فیلم نیز حضور پیدا خواهد کرد یا خیر. او سال گذشته برای همچین کاری از خود علاقه نشان داده بود و گفته بود که حداقل باید یک فیلم برای پر کردن فضای خالی داستانی میان فیلم‌های «قسمت 3: انتقام سیث» و «قسمت 4: امید تازه» ساخته شود.

در این گزرش اشاره شده که فیلم اوبی-وان یکی از چندین اسپین‌آفی است که لوکاس‌فیلم در نظر دارد و از دیگر موارد تحت بررسی می‌توان به فیلمی راج به یودا و بوبا فت اشاره کرد. لوکاس‌فیلم راه خود را در شرایط نه‌چندان مساعدی از کارگردانان فیلم هان سولو جدا کرده بود و ران هاوارد را جایگزین کرده بود. این فیلم قرار است تا در تاریخ 4 خرداد 1397، پس از انتشار فیلم «قسمت 8: آخرین جدای» در ماه دسامبر، اکران شود.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.