Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سونی وعده‌ی سورپرایز می‌دهد

0

سونی وعده‌ی «چیزی جدید» را برای پلی‌استیشن داد. حساب توییتر اروپای این شرکت توییت کرد: «در حال آماده شدن برای رونمایی از چیزی جدید هستیم.» تصویر متحرکی نیز از چیزی زیر یک پارچه در این توییت قرار داشت. در این مطلب می‌توانید این ویدئو را که در فیسبوک نیز منتشر شده بود تماشا کنید.

حساب‌های آمریکای شمالی پلی‌استیشن به این وعده اشاره‌ای نکردند که می‌تواند به این معنی باشد که این وعده تنها مربوط به اروپا خواهد بود. اطلاعات زیادی از این که سونی ممکن است چه چیزی برای ارائه داشته باشد در دسترس نیست.

این توییت درست روز پیش از برگزاری بزرگترین گردهمایی بازی اروپا، گیمزکام، منتشر شده بود. این شرکت به جای برگزاری کنفرانسی خبری در گیمزکام تصمیم گرفته است که در Paris Games Week در ماه اکتبر شرکت کند. احتمال دارد که این شرکت همچنین برای گردهمایی Playstation Experience که در ماه اکتبر برگزار می‌شود نیز معرفی‌هایی داشته باشد.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.