Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

گیمزکام ۲۰۱۷: Age Of Empires 4 ساخته می‌شود

0

حالا 12 سال از عرضه‌ی آخرین قسمت از مجموعه‌ی «عصر پادشاهان» (Age of Empires) می‌گذرد. امروز البته مایکروسافت رسما اعلام کرد که این مجموعه را رها نکرده و متارکه‌ی این شرکت و این مجموعه بازی استراتژی همزمان به فرجام خوش قریب‌الوقوع خود نزدیک می‌شود!

«عصر پادشاهان 4» را مایکروسافت در حالی معرفی کرد که تقریبا هیچ اطلاعاتی از آن موجود نیست،‌ جز این‌که می‌دانیم این بازی را استودیوی سازنده‌ی عناوین موفقی در این سبک همچون “Company of Heroes” می‌سازد. همین‌که استودیوی “Relic” پشت این بازی است، جای امیدواری برای ادامه‌ی این مجموعه‌ی خاطره‌انگیز وجود دارد.

مسلما هنوز هیچ خبری از تاریخ عرضه‌ی این بازی نیست. اما اگر برای برگشتن به دنیای این بازی عجله دارید، می‌توانید به سراغ ریمسترهای عناوین دوم و سوم از این مجموعه بروید که مایکروسافت تازه اعلام کرده در دست ساخت هستند!

مجموعه‌ی عصر پادشاهان حالا تقریبا به بیست سالگی خود رسیده است. ریمستر نسخه‌ی اول بازی هم که پیشتر معرفی شده بود، دقیقا در سالگرد بیست سالگی آن و در تاریخ 27 مهر ماه عرضه می‌شود. بازی Age of Empires IV از قرار معلوم به طور انحصاری برای رایانه‌های شخصی و فقط ویندوز 10 عرضه خواهد شد.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.