Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

آذری جهرمی: مشکلات شبکه‌ی اینترنت برای کسانی که بازی می‌کنند را پیگیری خواهم کرد

2

سرویس‌های اینترنت کشور، هیچ‌وقت با گیمرها سازگار نبوده‌اند. مشکلات این قشر از کاربران اینترنت هم چیز ابدا تازه‌ای نیست. معمولا گیمرها برای راه افتادن کارشان با اینترنت و برطرف کردن موانعشان برای بازی کردن، از جمله پینگ بالا و قطعی‌های مکرر ارتباط با سرورهای خارجی؛ مجبور می‌شوند سرویس‌های گران‌تر را خریداری کنند. محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت دوازدهم، در مطلبی که در صفحه‌ی رسمی خود در اینستاگرام نوشت، از پیگیری مشکلات بازی‌کنندگان با سرویس‌های اینترنت خبر داد.

آذری جهرمی در این مورد می‌نویسد:

شکایاتی از طرف برخی جوانان عزیز در خصوص عدم کیفیت شبکه اینترنت برای کاربرانی که از بازیهای رایانه ای استفاده می کنند مطرح می شود.

خوش‌بختانه جناب وزیر تا این‌جای کار یک تغییر رویه‌ی محسوس را به ما نشان می‌دهند. اقرار بر این‌که شکایاتی از طرف کاربران مبنی بر عدم کیفیت شبکه اینترنت وجود دارد، زمانی اتفاق می‌افتد که وزیر ارتباطات اعلام نام شرکت‌هایی که بالاترین میزان شکایت در مورد کم‌فروشی اینترنت داشته‌اند را در دستور کار وزارت‌خانه‌ی خود قرار می‌دهد. ظاهرا عظم آذری جهرمی برای رسیدگی جدی به وضعیت اینترنت در ایران جدی است. از این رو نظارت و پیگیری شکایت‌ها را در درجه‌ی اول اهمیت قرار داده است. اتفاقی طبیعی که اگر چه قبلا هم می‌افتاد، هیچ‌گاه به این صراحت بیان نشده بود. وزیر جوان ارتباطات در پست اینستاگرام خود این‌گونه ادامه می‌دهد:

اگر جزئیاتی از نام بازیهایی که مشکل دارند و نوع مشکل ارائه شود، پیگیری خواهم کرد. لطفا مراتب را از طریق سامانه صد و نود و پنج گزارش نمائید. ۱۹۵

وقتی وزیر ارتباطات قول پیگیری سرویس‌های اینترنت در رابطه با بازی‌های رایانه‌ای را می‌دهد، بازی‌کنندگان می‌توانند از این حق طبیعی خود با امید پیگیری استفاده کنند. اگر شکایتی در این زمینه دارید می‌توانید مشکلات را ار طریق سامانه‌ی 195 به اطلاع مسئولین برسانید. ما در گیم‌نیوز به پیگیری این مشکلات تا زمان حل شدنشان خواهیم پرداخت.

2 نظر برای این مطلب
  1. Reza IPcOre می‌گوید

    دمش گرم به مولا نوکرشم . من با پینگ دویست رینبو رو میزدم الان پینگ نود دارم میزنم . عشقه به مولا

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      بازم خدا رو شکر که الحمدلله.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.