Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

شوخی Rick and Morty با بازی تاج و تخت کار سازندگان آن نبود

0

یکی از حرکات متداول Adult Swim این است که در میان برنامه‌ها و تبلیغ‌ها، با متنی روی صفحه‌ای سیاه با انواع و اقسام مسائل شوخی می‌کند. آخرین قسمت سریال Rick and Morty با یکی از این شوخی‌ها تمام شد که درمورد سریال بازی تاج و تخت بود. عوامل سریال اعلام کرده‌اند که نقشی در این مسئله نداشته‌اند.

همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، این شوخی در لفافه بیان نمی‌شود. این شوخی عبارت است از «نویسندگی در بازی تاج و تخت (2011-2016)» که باید بدانید از این نوع عبارت‌ها برای اعلام فوت یک شخص و اعلام تاریخ تولد و مرگ او استفاده می‌شود. اینطور که به نظر می‌رسد با این که این شوخی بلافاصه پس از سریال ریک اند مورتی به نمایش درآمد، با نظر سازندگان این سریال همسو نیست.

توییتی از سوی حساب رسمی سریال ریک اند مورتی منتشر شده است که می‌گوید: «ما ارتباطی با شوخی دیشب با سریال بازی تاج و تخت نداشتیم. آن را ندیده بودیم و ادالت سوییم این کار را کرده است. ما عاشق بازی تاج و تخت هستیم.»

در این فصل از سریال بازی تاج و تخت انتقاداتی جدی به نویسندگی آن و علی‌الخصوص نحوه‌ی مدیریت زمان در سریال شده بود.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.