Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

Sky بازی جدید سازندگان Journey معرفی شد

0

توسعه‌دهنده‌ی بازی‌های Journey و Flower، به تازگی اولین پروژه‌ی خود را به دور از سونی اعلام کرد. بازی جدید استودیو ThatGameCompany متعلق به سیستم‌عامل آی‌او‌اس است و «آسمان» (Sky) نام دارد.

در این بازی که دیشب در کنفرانس اپل معرف شد، بازیکنان قادرند از هرجای دنیا با یکدیگر گروه تشکیل دهند، جزایر معلق کشف کرده و ارواح را احضار کنند.

رئیس ThatGameCompany، ژنووا چن در مصاحبه‌ای با جف کیلی گفت: «فکر می‌کنم شادی حقیقی متعلق به کسی است که به راستی می‌‌خواهد به دیگران کمک کند و در این بازی بسیاری از بخش‌ها مربوط به کمک کردن به دیگران است.»

با این که جزئیات بیشتری راجع به این بازی به اشتراک گذاشته نشده است اما طبق گفته‌ی چن، در Sky چیزی بیش از همکاری و همیاری در زمینه‌ی تعامل بازیکنان وجود خواهد داشت.

چن این بازی را به سریالی تلویزیونی تشبیه کرد که طی گذشت زمان تغییر خواهد کرد و این به این معنی است که Sky مانند عناوین پیشین این استودیو نیست که به صورت یکجا و کامل عرضه شود. او گفت که استودیو قصد دارد تا این بازی طوری باشد که همیشه در حال پیشرفت باشد و این احتمال وجود داشته باشد که چیز‌هایی که تاکنون تجربه کرده‌اید تغییر کنند و یا فضا‌های تازه‌ای در اختیار قرار بگیرند.

با این که اولین حضور Sky بر روی دستگاه‌های اپل خواهد بود، احتمالا بعد‌ها برای پلتفرم‌های دیگر نیز عرضه خواهد شد. کیلی در مورد این بازی گفته بود که اول برای پلتفرم‌ موبایل عرضه خواهد شد که به این معنی‌ است که احتمال این وجود دارد تا در نهایت برای چندین پلتفرم عرضه شود.

منبع Eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.