Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

دموی «گرن توریسمو اسپورت» را برای مدت محدود بازی کنید

2

هفته‌ی آینده سونی دموی رایگانی را برای بازی Gran Tursimo Sport منتشر خواهد کرد که به وسیله‌ی آن دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 قادر خواهند بود بخشی از بازی مسابقه‌ای جدید پولیفونی دیجیتال را تجربه کنند.

این بازی در سال 2015 طی Paris Games Week معرفی شده بود و سیزدهمین عنوان در این مجموعه بازی است و از طرفی اولین عنوانی است که برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود. خالق این مجموعه، کازونوری یاماوچی از آن به عنوان اولین بازی نسل جدید این مجموعه و یا دوره‌ای جدید از بازی‌های Gran Turismo یاد کرد. طبق گفته‌ی او شش بازی اول این مجموعه به عنوان نسل اول و GT Sport به عنوان شروع نسل دوم این مجموعه شناخته می‌شوند.

دموی بازی «گرن توریزمو اسپورت» تنها برای زمان چهار روز در دسترس خواهد بود اما پیشرفت شما در این نسخه‌ی دموی رایگان به بازی کامل منتقل خواهد شد. بر اساس اطلاعات موجود در پستی در وبلاگ پلی‌استیشن، دارایی‌های به دست آمده‌ی شما در بازی تا سقف یک میلیون دلار و همچنین خودروهای شخصی‌سازی‌شده‌ی شما هنگام انتشار رسمی بازی در تاریخ 17 اکتبر، یعنی 25 مهر ماه به بازی اصلی قابل انتقال خواهند بود.

در این دمو نمایی از حالات داستانی و آرکید بازی Gran Turismo Sport وجود خواهد داشت و همچنین حالت عکس Scapes نیز در آن در دسترس خواهد بود. همچنین این بازی قابلیت پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن 4 را نیز خواهد داشت.

مشترکین سرویس پلی‌استیشن پلاس قادر خواهند بود که دموی بازی Gran Tursimo Sport را در تاریخ 7 اکتبر، یعنی شنبه 15 مهر ماه از ساعت 8 دانلود کنند و از تاریخ 9  اکتبر یعنی 16 مهرماه (از ابتدای روز، ساعت 12) از بازی استفاده کنند. دارندگان پلی‌استیشن 4 که اشتراک پلی‌استیشن پلاس را تهیه نکرده‌اند می‌توانند از تارخ 9 اکتبر ساعت 6 این بازی را دانلود و بازی نمایند. این دمو در تاریخ 12 اکتبر به پایان خواهد رسید.

 

منبع Polygon
2 نظر برای این مطلب
  1. امین می‌گوید

    تمام خواهد شد یعنی دیگه نمیشه بازی کرد یا زمان دانلود تمام میشه ؟

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      زمان دانلود.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.