Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سونی از این پس برای نینتندو سوییچ هم بازی منتشر می‌کند

0

به گفته‌ی سونی بخشی از این شرکت به انتشار بازی‌هایی برای کنسول‌های مختلف از جمله نینتندو سوییچ خواهد پرداخت. سونی لیبل انتشار جدیدی به نام Unties را راه‌اندازی کرده است که از جمله پروژه‌های در دست ساخت آن می‌توان به بازی «تاینی متال» اشاره کرد که قرار است علاوه برکنسول هیبریدی نینتندو، برای پی‌سی و پلی‌استیشن 4 نیز عرضه شود.

Unties تاکنون سه پروژه‌ی دیگر را نیز معرفی کرده است که یکی از آن‌ها برای پلی‌استیشن 4 و دو عنوان دیگر تاکنون تنها برای پی‌سی تائید شده‌اند و این به این معنی است که ممکن است بعد‌ها برای دیگر پلتفرم‌ها نیز عرضه شوند. سونی موزیک گفته است که این لیبل ایجاد شده است تا عناوین مستقل با ارزش را در معرض دید بگذارد و از توانایی‌های بالای این شرکت برای معرفی این بازی‌ها به بیشترین کاربران ممکن استفاده کند و همچنین خالقین بازی‌ها را از دردسرهایی که هنگام انتشار بازی خود با آن‌ها مواجه هستند رهایی دهد تا نشر رایگان و نامحدود را به واقعیت برساند.

این اولین باری نیست که سونی بازی کنسولی به‌جز پلی‌استیشن را منتشر می‌کند؛ Sony Online Entertainment پیشتر این شرکت عناوینی همچون PlanetSide 2 و Payday: The Heist را برای پی‌سی منتشر کرده بود.

جالب است که می‌بینیم سونی بار دیگر دست به انتشار عناوین چندپلتفرمه زده است و این بار این کار را برای کنسول رقیب خود انجام می‌دهد.

 

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.