Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نسخه‌ی سوییچ Resident Evil Revelations 1&2 با مینی‌گیم‌های اختصاصی منتشر می‌شود

0

کپکام امروز اعلام کرد که نسخه‌های نینتندو سوییچ بازی‌های Resident Evil Revelations و Resident Evil Revelations 2 دارای مینی‌گیم‌هایی مختص به خود خواهند بود. یکی از این مینی‌گیم‌ها Ghouls ‘n Homunculi است که نسخه‌ای رزیدنتی‌شده از بازی کلاسیک Ghost ‘n Goblins شرکت کپکام است.

Ghouls ‘n Homunculi به عنوان بخشی در بازی Resident Evil Revelations 2 قرار خواهد داشت. در این بازگشت رزیدنت اویل به بازی‌های 8 بیتی، بری برتون، یکی از شخصیت‌های اصلی مجموعه‌ی رزیدنت اویل به جای شخصیت آرتور شوالیه پا به عرصه می‌گذارد و در جزیره‌ی مرگ‌بار به کشتن زامبی‌ها و دیگر موجودات چندش‌آور مشغول می‌شود.

بازی اصلی Resident Evil Revelations نسخه‌ی سوییچ هم مینی‌گیمی مختص به خود را خواهد داشت که با وجود کمتر جذاب بودنش نسبت به Ghouls ‘n Homunculi، به نحوی جالب است که به صورت حتم بازی خواهد شد. این مینی‌گیم که Ghost Ship Panic نام دارد یک بازی تیراندازی امتیازی است که در آن بازیکنان به زامبی‌های بازی Resident Evil Revelations شلیک می‌کنند تا کمبو بسازند و امتیاز به دست آورند.

Ghost Ship Panic ظاهر چندان جذابی نسبت به Ghouls ‘n Homunculi ندارد اما می‌توانید آن را در زمان گذشتن لود اسکرین‌ها بازی کنید. بازی کردن اینگونه بازی‌ها تا نوامبر سال 2015 ممکن نبود؛ چرا که نامکو حق بازی‌های لود ‌اسکرینی را به مدت 20 سال در اختیار داشت.

هر دو بازی Ghost Ship Panic و Ghouls ‘n Homunculi به بازیکنان بتل پوینت خواهند داد که در حالت Raid باز‌ی‌های Resident Evil Revelation به عنوان ارز قابل استفاده هستند.

هر دو بازی بخش چندنفره‌ی آنلاین و آفلاین دارند و همه‌ی حالت‌های بازی برای کنسول نینتندو سوئیچ هم موجود هستند. تمامی بسته‌های الحاقی عرضه شده برای این دو بازی در این نسخه از آن‌ها گنجانده شده‌اند و کاربران نینتندو سوئیچ با خرید بازی می‌توانند به همه‌ی محتوای Resident Evil Revelations دسترسی پیدا کنند. تریلر قسمت دوم را این‌جا تماشا کنید.

Resident Evil Revelations و Resident Evil Revelations 2 در تاریخ 28 نوامبر برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهند شد. این بازی‌ها به صورت جداگانه قابل دانلود خواهند بود. نسخه‌ی ریتیل دازای گیم‌کارتی به همراه بازی Residen Evil Revelations و کد دانلودی برای بازیResident Evil Revelations 2 نیز هست.

منبع Polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.