Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: تبلیغ تلویزیونی مایکروسافت برای Xbox One X

مایکروسافت تبلیغ تلویزیونی جدیدی را برای کنسول ایکس‌باکس وان ایکس (Xbox One X) منتشر کرد. این شرکت تمامی تمرکز خود را بر روی شعار تبلیغاتی «قدرت واقعی را احساس کنید» قرار داده است که اولین تبلیغ آن با پخش شدن اولین قسمت از فصل هشتم سریال مردگان متحرک منتشر شده است.

این تریلر به شدت جذاب است. ایده‌ی پشت آن این است که هرکاری که با کنسول خود می‌کنید، در صورت انجام آن با ایکس‌باکس وان ایکس بهتر به نظر خواهد رسید. این کنسول 40 درصد از پلی‌استیشن 4 پرو قدرتمندتر است و به شما قابلیت استفاده از وضوح تصویر 4k را نیز خواهد داد. در این تبلیغ همچنین از آهنگ «قدرت» از کانیه وست نیز استفاده شده بود.

مایکروسافت ایکس‌باکس وان ایکس را به عنوان قدرتمندترین کنسول فعلی معرفی می‌کند و به راستی که همینطور نیز هست. ایکس‌باکس وان ایکس جایگزین ایکس‌باکس وان اس نخواهد شد و به گفته‌ی مایکروسافت وان‌ اس در بازار باقی خواهد ماند و حتی بهتر از ایکس‌باکس وان ایکس فروش خواهد داشت. تمامی بازی‌های ایکس‌باکس وان اس قابل اجرا بر روی ایکس‌باکس وان هم هستند و همچنین کنترلر‌های آن‌ها نیز با یکدیگر همخوانی دارند.

مایکروسافت گفته است که کمپین «قدرت واقعی را احساس کنید» به صورت جهانی به راه افتاده است و طراحی شده است تا به مذاق تمامی گیمرها خوش بیاید و مخاطب را به هیجان بیاورد.

ایکس‌باکس وان ایکس در تاریخ 7 نوامبر عرضه خواهد شد و در ایالات متحده به مبلغ 500 دلار به فروش خواهد رسید.

منبع allgamesdelta

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.