Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

جدیدترین اخبار مرتبط با پلی‌استیشن را بخوانید

0

با توجه به این که اواخر Paris Games Week است و بلیزکان همچنان ادامه دارد، اخبار جدید بسیاری این هفته برای پلی‌استیشن 4 منتشر شده است. در کنار بازی‌های جدیدی که در PGW معرفی شدند، به‌روزرسانی‌ها و تخفیف‌های زودهنگام Black Friday نیز به چشم می‌خورند.

 

عناوین جدید:

Stranger Things

این بازی برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن عرضه خواهد شد. هنوز اطلاعاتی درباره‌ی این موضوع در دسترس نیست اما خبر منتشر شدن آن قطعی است.

 

Monster Hunter World

تاریخ انتشار نسخه‌ی بتای بازی Monster Hunter World مشخص شد و همچنین بسته‌ی الحاقی قابل‌ دانلود Horizon: Zero Dawn نیز معرفی گردید. مشترکین سرویس پلی‌استیشن پلاس می‌توانند دسامبر امسال این بازی را خریداری کنند. همچنین باید در جریان باشید که بسته‌ی الحاقی قابل دانلود تلفیقی آن با شخصیت Aloy از بازی Horizon Zero Dawn نیز به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت.

 

The Last of Us Part 2

تریلر منتشر شده برای بازی  The Last of Us 2 که طی «هفته‌ی بازی‌های پاریس» منتشر شده بود، به دلیل خشونت‌ زیاد آن علیه زنان مورد انتقاد قرار گرفته بود. مدیر پدی‌استیشن، جیم رایان، از این تریلر دفاع کرده و گفته است که انتخاب رده‌ سنی M (مناسب برای مخاطبین بالغ) برای این بازی بی‌دلیل نبوده است.

 

به‌روزرسانی‌ها:

 

Destiny 2

به‌روزرسانی 1.0.6 بازی Destiny 2 هم‌اکنون برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس است. از بزرگترین تغییرات ایجاد شده می‌توان به تغییرات Faction Rallies و نحوه‌ی پخش کردن توکن‌ها و منابع دشمنان اشاره کرد.

اولین بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی بازی Destiny 2 یعنی Curse of Osiris نیز در ماه دسامبر منتشر خواهد شد و در کنار قابلیت‌های دیگری که به بازی افزوده خواهد شد، در آن محدودیت سطح بازیکنان از 20 به 25 افزایش داده می‌شود.

 

For Honor

پیش از انتشار به‌روزرسانی بعدی این بازی، For Honor برای بازی روی پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی رایگان می‌شود. پیش از این که این بازی به فصل چهارم آن به‌روز‌رسانی شود، می‌توانید در آخر هفته، این بازی را به صورت رایگان روی تمامی پلتفرم‌ها بازی کنید.

 

تخفیف‌ها:

 

Playstation Plus

عناوین متعددی برای پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن ویتا تا مدتی محدود تخفیف مضاعف خورده‌اند و اگر یکی از مشترکین سرویس پلی‌استیشن پلاس باشید، می‌‌توانید با خرید عناوین تخفیف خورده‌ی موجود، پول خود را ذخیره کنید.

بازی‌های رایگان‌شده‌ی پلی‌استیشن پلاس که از تاریخ 7 نوامبر قابل دانلود کردن هستند به شرح زیر خواهند بود:

 

PS4

Bound

Dungeon Punks (Cross-Buy with Vita)

Until Dawn: Rush of Blood (available until January 3)

Worms Battlegrounds

PS3

R-Type Dimensions

Rag Doll Kung Fu: Fists of Plastic

Vita

Broken Sword 5: The Serpent’s Curse (Episodes 1 & 2)

Dungeon Punks

 

با خرید اشتراک یکساله‌ی پلی‌استیشن پلاس از آمازون و گیم‌استاپ می‌توانید 20 دلار تخفیف بگیرید و عضوی از این سرویس شوید. اما باید توجه داشته باشید که این فرصت محدود است و بهتر است پیش از آن که آن را از دست دهید عجله کنید.

 

بلیزکان:

Overwatch:

در بلیزکان 2017 هیروی جدیدی به نام Moira به بازی افزوده شده است که می‌تواند نقش هیلر یا دی‌پی‌اس را به خود بگیرد.

اوورواچ همچنین نقشه‌ی جدیدی دریافت خواهد کرد که شامل ارجاع‌هایی به دیگر بازی‌های بلیزارد خواهد بود و قرار است تا در سال 2018 برای تمامی پلتفرم‌ها در دسترس قرار بگیرد.

 

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.